Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:44:35 GMT

مسئولان ویژگی های حاکم اسلامی را داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۵۶۰

مسئولان ویژگی های حاکم اسلامی را داشته باشند

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسئولان کشوری باید طبق دستورات قرآنی خصوصیات حاکم اسلامی را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در نهمین شورای اداری استان کرمان در سال جاری با اشاره به صفات حاکم جامعه اسلامی به نقل از ائمه اطهار (ع) افزود: داشتن علم و برداری، مردمداری، پارسایی و تقوا از جمله صفات مدیران در جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار جدید کرمان بر همکاری دستگاه های اجرایی با وی تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: اخلاق محوری، عمل گرایی، حفظ وحدت و همدلی از رسالت های اصلی مدیران در شرایط کنونی جامعه است.
وی ادامه داد: برنامه های ماه گذشته استان کرمان نیز بیانگر تلاش و کوشش محمدجواد فدائی و سایر مجموعه در راستای توسعه و رفع موانع در استان کرمان است.
این نشست نهمین جلسه شورای اداری در سال جاری و نخستین جلسه با حضور چهاردهمین استاندار کرمان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
14 استاندار از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بر مسند استانداری کرمان تکیه زده اند و محمدجواد فدائی چهاردهمین استاندار این استان است.
3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ويژگي حاكم اسلامي شوراي اداري كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار گیلان امروز در نشست شورای برنامه ریزی گیلان در رشت با اشاره برلزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.
اسدالله عباسی خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد گفت: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم توزیع عادلانه‌ی منابع پیش بینی شده در بودجه‌ی سال ۱۴۰۳ اشاره و تصریح کرد: در بودجه‌ی امسال، اعتبارات خوبی در حوزه‌ی مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغالزا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.
محمد رستمی، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان هم در این نشست گزارشی از روند بودجه بندی وبودجه ریزی استان در راستای تسریع در روند تحقق شعار سال ارایه کرد و گفت: در همین راستا راهکار‌هایی تهیه وتدوین شده تا تخصیص منایع در مسیر درست خود توزیع شود و به توسعه‌ی متوازن در مناطق مختلف شهری وروستایی بیانجامد.
در ادامه‌ی این نشست آقایان ابراهیم نجفی، رییس مجمع نمایندگان گیلان، جبار کوچکی نژاد و محمدرضا احمدی از نمایندگان مردم رشت و خمام، احمد دنیامالی، نماینده‌ی مردم انزلی و خلیل بهروزی فر، نماینده‌ی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هر یک در سخنانی الزامات و اولویت‌های تخصیص منابع در مناطق مختلف استان را تشریح کرده و بر لزوم توجه به طرح‌های حوزه‌ی سلامت، ساماندهی پسماند، مدیریت فاضلاب ها، حمایت از بخش کشاورزی و صنعت و همچنین طرح‌های نیمه تمام بویژه در حوزه‌ی سلامت تاکید کردند.
در پایان این نشست از ۶ قاری برگزیده‌ی بین المللی گیلان که در ماه مبارک رمضان امسال در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و رونق بخشی به محافل انس با قرآن تاثیرگذار بودند، قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ بود
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!