Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فریبرز عرب‌نیا که چندی پیش درباره انتشار خبر سکونتش در کانادا واکنش نشان داده بود، درباره حواشی پیش آمده از سخنان خود توضیح داد.

توضیحات عرب‌نیا به این شرح است: «زاویه نگاهم سیاسی نیست بلکه فرهنگی است. کسانی مدنظر من هستند که با وجود تمام مشکلات برای بهبود امور تلاش می‌کنند. من از ایران ارز خارج نمی‌کنم و همینجا درآمد دارم و همینجا کاری را شروع کردم که هنری نیست و امیدوارم فرهنگی و کمک به همنوعان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان راننده، کسانی که بیمار هستند را جا به جا می کنم و از این راه درآمد دارم. اما اگر کسی درآمدش را از ایران خارج می‌کند بر اساس قانون حقش هست.

اگر تلویزیون به دیگران تهمت بزند خلاف قانون رفتار کرده. اگر دست من یا دیگران برای مقابله با این رفتار کوتاه هست دلیل این نیست که با این موضوع و تهمت پراکنی یک خبرنگار موافقیم. من موقتا خارج از ایران برای شرایط تحصیل پسرم زندگی می‌کنم.

بعضی‌ها به من ایراد گرفتند که اگر در تلویزیون مشهور شدم چرا علیه تلویزوین صحبت می‌کنم همه می‌دانند که من از طریق تلویزوین مشهور نشدم اما اگر اینطور هم بود دلیل نمی‌شد علیه رفتارهای غلط تلویزیون صحبت نکنم. آنهایی که می‌گویند چون من از تلویزیون حقوق را گرفتم، باید سکوت بکنم و هر تهمتی زده می‌شود پاسخ ندهم. در جهت فاشیسم و دیکتاتوری رفتار می‌کنند و معنای حرفشان این است که پول می‌گیری ساکت شو! حقوقی که آدم دریافت می‌کند اگر قانونی و پاک باشد متعلق به خود شخص است چون در ازایش کاری انجام داده است.

این راه شروع مسیری است که می‌توانیم به دیگران حکم کنیم چی بخورد چی بپوشد چی بگوید چی نگوید این دیگر اسمش انسان نیست می‌شود یک ماشین فرمان بر. اگر کسی قرارداد می‌بندد و کاری انجام می‌دهد آیا از طرف کارفرما باید به عنوان یک ماشین فرمان بر بهش نگاه بشود؟

اگر من سریالی برای صدا و سیما بازی کردم سهمی در موفقیت آن سریال داشتم یا نداشتم؟ هدف من این است که با حرف‌هایم بین مردم همبستگی ایجاد بشود نه جدایی.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کانادا مشکلات ارز درآمد ایران قانون تلویزیون پول صدا و سیما تلویزیون شهروند صدا و سیما کانادا مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی فلسطینی‌های ساکن تورنتوی کانادا از حمله ایران به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رژه تراکتور‌ها در کهنوج به مناسبت راهپیمایی روز قدس (فیلم) آمریکا مسئول تمام اقدامات اسرائیل است (فیلم) نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • هشدار وزیر خارجه کانادا به اسرائیل: درگیری‌ها با ایران نباید به منطقه گسترش یابد
  • کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران چه گفت؟
  • هشدار کانادا به اسرائیل درباره درگیری با ایران
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • تخصیص ۱۰ هزار دلار ارز درمانی به بیماران+ شرایط دریافت
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا پیروز شد
  • انتخابی پارالمپیک پاریس| کانادا مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • خوشحالی فلسطینی‌های ساکن تورنتوی کانادا از حمله ایران به اسرائیل (فیلم)