Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@12:08:33 GMT

خادمان اربعین حسینی لرستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۵۹۱

خادمان اربعین حسینی لرستان تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از لرستان، در همایشی که جمعه، 23 آذرماه در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، از خادمان اربعین حسینی استان لرستان تجلیل شد.
در این همایش که اختتامیه اولین سوگواره هنری «سرچله» نیز بود، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در رابطه با اهمیت اربعین حسینی و خدمت‌رسانی از زائران پیاده‌روی اربعین مباحثی را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌‏شود، اولین سوگواره «سرچله» با موضوع اربعین از نگاه مردم و با هدف شناسایی و پرورش استعدادها و فراگیر شدن پدیده عظیم اربعین و هم‌چنین آشنا شدن اقشار مختلف مردم و ادیان مختلف با حقایق اربعین در قالب شعر، دل‌نوشته، خاطره، عکاسی، کلیپ، مستندسازی و نقاشی برگزار شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی تجلیل خادمان اربعین خبرنگار و عکاس محمد علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، به همت نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی در استان خراسان رضوی صبح پنجشنبه عیادت و تجلیل از پیر غلامان حسینی در شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی صورت گرفت.

در این دیدارها از آقایان مجیدی، غدیری، قاضی زاده و اسکندری پیشکسوتانی بودند که در شهرستان‌های نصرآباد، فریمان، تربت جام عیادت و تکریم شدند.

گفتنی است، در این دیدارها علاوه بر نمایندگان بنیاد در استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، فرماندار فریمان، رئیس شورای هیأت مذهبی استان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081916

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا