Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - رئیس کمیته امداد سیروان گفت: نزدیک به پنج میلیارد ریال توسط حامیان این نهاد به صورت نقدی و غیر نقدی از ابتدای سال جاری تاکنون به کمیته امداد شهرستان اهدا شده است.

نورخدا شیرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ سه میلیارد و 400 میلیون ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بوده که در زمینه های مختلف برای مددجویان نیازمند هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 300 در زمینه تهیه جهیزیه و مسکن مددجویی کمیته امداد شهرستان سیروان را یاری می کنند، اظهار داشت: بیش از 332 نفر دیگر نیز بعنوان حامی در طرح اکرام و ایتام به 90 کودک یتیم در زمینه های مختلف مالی و فرهنگی کمک می رسانند.
رئیس کمیته امداد سیروان یادآور شد: این نهاد حمایتی به بیش از سه هزار نفر نیازمند در 62 روستای منطقه خدمات گوناگونی از جمله کمک های مالی، تهیه جهیزیه، احداث مسکن روستایی، خدمات فرهنگی، حمایت از بیماران نیازمند، بسته های فرهنگی، حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل و ... ارائه می کند.
شیرمحمدی با اشاره به اینکه یک هزار و 351 خانوار با جمعیت سه هزار و 145 نفر از ساکنان سیروان از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، اضافه کرد: علاوه بر اینها 38 خانوار با جمعیتی بالغ بر 107 نفر دیگر در قالب چند خدمتی حمایت می شوند.
به گفته شیرمحمدی بیشترین مددجویان این شهرستان در روستاهای شهرک سرتنگ، کارزان، سرابکلان، کلی کلی، اسلامیه، لرینی و حسن گاوداری هستند.
وی تاکید کرد: کمیته امداد این شهرستان برنامه های مختلفی در قالب اردوهای زیارتی، طرح فلاح، برگزاری کلاس های آسیب شناسی اجتماعی، اوقات فراغت و ... برای مددجویان برگزار کرده است.
رئیس کمیته امداد سیروان به حوزه خودکفایی مددجویان اشاره و یادآوری کرد: مددجویانی که توانایی کار کردن دارند ولی بدلیل مشکلات مالی نمی توانند وارد بازار کار شوند، امداد شهرستان در قالب وام های کم بهره قرض الحسنه آنها را پشتیبانی و برای بازاریابی و فروش تولیدات آنها نیز کمک می کند.
شیرمحمدی گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد حمایتی امسال بیش از یک تن مواد لبنی و پروتئینی و انواع تخته وایت برد تولید کرده اند که ارزش ریالی آن بیش از 2 میلیارد ریال بوده است، ضمن اینکه مددجویان سیروانی امسال بیش از 19 تخته فرش در ابعاد مختلف بافته اند.
7172/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيروان كميته امداد خيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی