Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، محمدحسین محمدی به اجرای ۱۳ کیلومتر عملیات توسعه شبکه آب در بانه طی سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: شرکت آبفا طی سال جاری، اقدامات مختلف و متنوعی را در حوزه اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب سطح شهر بانه انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت عملیات توسعه شبکه آب به طول ۱۳ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول یک کیلومتر انجام شده است، افزود: همچنین در بخش فاضلاب عملیات توسعه شکبه فاضلاب به میزان سه کیلومتر و اصلاح شبکه فاضلاب به طول ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر نیز انجام شده است.

مدیرعامل آبفا استان کردستان ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در این مدت در بانه انجام گرفته فروش انشعاب به متقاضیان جدید است که در این زمینه طی سال جاری هزار و ۴۴ فقره انشعاب واگذار شده است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در شهر صاحب نیز تاکنون ۲۰.۷۴ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۱۰.۱۹ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۶۰۰ انشعاب آب و حدود ۶۰۰ انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی مجموع ۱۰ لیتر در ثانیه انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در شهر شویشه هم ‌اکنون ۱۶.۸۸ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۵.۷ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۵۰۰ انشعاب آب و ۵۰۰ انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی مجموع هفت لیتر در ثانیه اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: همچنین از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر بلبان ‌آباد به آبفا کردستان تاکنون ۱۹ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۱.۳۶ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود هزار و ۲۰۰ انشعاب آب و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی مجموع ۱۰ لیتر در ثانیه اجرا شده است و ضمن آنکه یک مخزن هزار مترمکعبی نیز در حال ساخت است.

کد خبر 4472281

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهری سنندج محمد حسین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا میربلوچزهی" در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب مناطق سیل زده در دوم فروردین‌ماه، که با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بهبود ارائه خدمات آبرسانی به مردم پروژه‌ها و طرح‌های مهمی را اجرا و در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • افزایش یک هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق
  • افزایش هزار و ١٧٩ کیلومتری طول خطوط انتقال و فوق توزیع
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان