Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در مرحله ثبت در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور قرار گرفته است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا نورا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در مرحله ثبت در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیرو تصویب منطقه ویژه اقتصادی بحث تملک زمین وجود دارد که در این زمینه 380 هکتار زمین با همکاری منابع طبیعی در محدوده شهرستان میرجاوه و در نقطه صفر مرزی انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: قانون ایجاد منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در مرداد ماه سال 89 مصوب و پس از سیر مراحل قانونی در تاریخ 23 بهمن سال 89 جهت اجرا به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس قانون، ایجاد زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بدون کمک مالی دولت و بر عهده سازمان سرمایه‌گذار است که در این راستا در سال 1395 شرکت سرمایه گذاری توسعه عمران منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به عنوان سرمایه‌گذار به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد معرفی شده است.

رشت| 43 درصد صادرات مناطق آزاد کشور متعلق به منطقه آزاد انزلی استمنطقه ویژه اقتصادی سلفچگان رتبه نخست مناطق آزاد کشور را کسب کرد"بندر کاسپین" بزرگ‌ترین فعالیت‌ زیرساختی در مناطق آزاد کشور است

وی گفت: پس از اینکه این منطقه در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به تصویب نهایی رسید و سازمان سرمایه گذار آن تایید شد شاهد رونق تجارت و فراهم شدن زمینه اشتغال بسیاری از جوانان بیکار در این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی وزیرکشور به همراه محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از نحوه امدادرسانی به مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان