Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در سیصد و هشتاد و پنجمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران و در دوازدهمین برنامه از مجموعه «بازی بزرگان»، دوشنبه ۲۶ آذر فیلم «سایه‌های بلند باد» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید. در ادامه نیز نشست نقد و بررسی فیلم با حضور بهمن فرمان‌آرا و شادمهر راستین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «سایه‌های بلند باد» دوشنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۸ در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود.

کد خبر 4484990 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن فرمان آرا خانه هنرمندان ایران سینماتک خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس

همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس، دومین استان بزرگ نوار غزه، دوربین خبرگزاری تسنیم با ورود به این شهر، از حجم گسترده خرابی و ویرانی سیستماتیک ارتش اسرائیل گزارشی تهیه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از «خان یونس»، دومین استان بزرگ نوار غزه، این به دلیل حجم تخریب و ویرانی های گسترده عملا به شهر ارواح تبدیل شده است.

 

.

 

چهار ماه پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه، شهر خان یونس به طور کامل از صفحه جغرافیای فلسطین پاک شده است.

«سامی العبادله»؛ از اهالی خان یونس پس از بازگشت به شهر و مشاهده وضعیت خانه اش به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: شما هیچ خانه سالمی در این شهر پیدا نمی کنید. حجم ویرانی آنقدر هولناک است که حتی ساکنان شهر که از اینجا آواره شده بودند و مجبور به بازگشت شدند، از شدت ویرانی شوکه شدند.

«سعید الفراء»؛ یکی دیگر از اهالی خان یونس نیز به خبرنگار تسنیم در باریکه غزه اظهار می دارد: با این تصور به شهر برگشتیم که وسایلمان را در خانه، مغازه و اتاق هایمان پیدا کنیم؛ دیدیم شهر به طور کامل به تلی از آوار تبدیل شده است. در نتیجه قصد داریم به پناهگاه قبلی مان در رفح بازگردیم.

چادری که به مطب تبدیل شد؛ جنگ به روایت دندانپزشک فلسطینیمردم غزه درباره عملیات تاریخی ایران چه می‌گویند؟

 

خان یونس پس از تخریب سیستماتیک توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانه ای از سنگ و آوار تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی مجدد در آن تا مدتها میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع وعده‌ صادق
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع اقدام تنبیهی وعده‌ی صادق 
  • ضرورت راه‌اندازی خانه هنرمندان در مازندران
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • نمایش جنایات صهیونیست‌ها پس از عقب‌نشینی از خان یونس
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند