Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان به دیدار هم خواهند رفت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز و به قضاوت سعید رحیمی مقدم به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان با ۳۰ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم است و با توجه به توقف پدیده برابر استقلال و گلی که پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با پارس جنوبی دریافت کرد، با یک تساوی قهرمان نیم فصل می‌شود. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی گفته که تیمش باید از شرایط بازی با پرسپولیس خارج شود، مسئله‌ای که شاید بازیکنانش را درگیر کرده باشد.

کریم بوستانی سرمربی استقلال خوزستان نمی‌خواهد برابر یار دیرین خودش و کسی که سال‌ها برای او کار کرده، شکست بخورد. او می‌داند مردم اهواز از او انتظار دارند، بنابراین همه تلاش خود را به کار می‌گیرد. استقلال خوزستان شرایط مناسبی ندارد، اما بازیکنان جوان آن‌ها انگیزه‌های زیادی از خودشان نشان می‌دهند.

استقلال خوزستان که چندی پیش با کسر ۶ امتیاز مواجه شد با ۵ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته و با تیم بالای سر خود ۵ امتیاز اختلاف دارد. اگر آن‌ها در این بازی نتیجه نگیرند، نیم فصل دوم شرایط سختی برای بقا خواهند داشت. سپاهان نیز قصد دارد سه امتیاز را کسب کند و علاوه بر قهرمانی نیم‌فصل فاصله‌اش با تیم دوم را به دو امتیاز برساند.

نتایج بازی‌های هفته پانزدهم به شرح زیر است:

پیکان صفر - نساجی مازندران یک
سپیدرود صفر - استقلال ۵
پدیده ۲ - ماشین‌سازی ۲
ذوب آهن صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
تراکتورسازی یک - فولاد ۲
پرسپولیس ۳ - پارس جنوبی یک منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قهرمانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال جدول رده بندی لیگ برتر نتایج زنده لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان خوزستان به ریاست معاون استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و نیز مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، امروز (چهارشنبه)‌ در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی‌های خانگی باقیمانده برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به نظر سازمان لیگ و دستور رئیس شورای تأمین استان، مسابقه دو تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود.

طالقانی: کار استقلال خوزستان صحیح نبود؛ برای‌شان بحران می‌سازند

سه بازی خانگی باقیمانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه‌های غدیر و تختی آبادان برگزار خواهند شد. همچنین در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی، همه بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی به این استادیوم منتقل می‌شود.

شهاوند معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان در مورد وقایع روز یکشنبه و عدم تمکین مدیران ورزشگاه غدیر از دستور استاندار خوزستان و ریاست شورای تأمین، بابت میزبانی نکردن از دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی گفت: بدون تردید موضوع استنکاف از دستور استاندار پیگیری و مسیر قضایی نیز طی می‌شود. ظرفیت‌های دولتی و شرکت‌ها باید در مسیر رفع مشکلات استان به‌ویژه حوزه‌های ورزش و فرهنگ قرار گیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

به گزارش تسنیم، روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی پیش‌تر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را به‌عنوان ورزشگاه میزبان دیدار با سپاهان (در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی) اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان