Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مردعلی مسئول اشتغال زایی بنیاد برکت کشور در جلسه‌ای که در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی با حضور کارآفرینان و دانشجویان این موسسه برگزار شد گفت: یکی از مهمترین اهداف کلان توسعه، رشد اقتصادی، ایجاد رفاه اجتماعی و افزایش درآمد سرانه مردم و کاهش بیکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با توجه به شرایط، پتانسیل و اهمیتی که روستا‌ها دارا می‌باشند، توسعه و عمران روستایی در دهه‌های اخیر، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی در ایران و اکثر کشور‌های در حال توسعه بوده است.
مسئول اشتغال زایی بنیاد برکت کشور گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توسعه کسب و کار پایدار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی محروم مبتنی بر مزیت‌های نسبی مناطق است ؛ در همین راستا، بنیاد برکت الگویی را با توجه به شرایط و ویژگی‌های مناطق مختلف کشور با تمرکز سطحی گسترده‌تر تدوین کرده است.

مردعلی افزود:طرح اقتصادی اجتماع محور آسمان (آیین نامه سرمایه گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی) با رویکرد معیشت پایدار، کسب و کار و اشتغال در مناطق روستایی و محروم از امسال آغاز شده است و این طرح در ۲۲ شهرستان و ۷ استان کم برخوردار اجرا می‌شود.
مسئول اشتغالزایی بنیاد برکت کشور گفت: تسهیلگران در اجرای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد آموزش‌های لازم را فرا می گیرند و در مناطق هدف در راستای حمایت از طرح‌ها از نظر کمی و کیفی، فنی و اعتباری، بازار فروش محصولات نظارت می‌کنند.
مردعلی افزود: طرح‌های اشتغال زایی در دفتر نمایندگی این بنیاد در این شهرستان ایجاد و تسهیلگران از آغاز تا پایان آخرین قسط تسهیلات کارجو و طرح اشتغالزایی را رصد می‌کنند.
وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از مهاجرت این قشر به شهر جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام//س.ج   ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از مهاجرت این قشر به شهر جلوگیری می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • آیات و روایات، طبیعت را دارای شعور می‌دانند/ تاثیر تربت و آب زمزم بر گیاهان
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند