Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:57:04 GMT

سقوط پراید از پل یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۸۰۰

سقوط پراید از پل یک کشته برجا گذاشت

همدان- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: به علت سقوط یک دستگاه سواری پراید از پل در جاده اسدآباد - همدان یک تن فوت و سه سرنشین خودرو مجروح شدند.

محمدرضا اعتصام روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید از سمت اسدآباد به همدان در حال تردد بود که در 12 کیلومتری پایگاه امداد جاده ای هلال احمر از پل به پایین سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هر چهار سرنشین این وسیله نقلیه در داخل خودرو حبس شده بودند که با حضور تیم های هلال احمر کار رها سازی صورت گرفت.
رییس جمعیت هلال احمر اسدآباد بیان کرد: سرنشینان این خودرو اعضای یک خانواده بودند که یک زن 65 ساله در این حادثه جان باخت.
اعتصام ادامه داد: با توجه به شدت حادثه سه دستگاه آمبولانس از اسدآباد و یک دستگاه از بهار در محل تصادف حضور یافتند و مصدومان به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل شدند.
با توجه به افزایش 21 درصدی تردد خودروها در هشت ماهه سالجاری اما شمار متوفیان سوانح جاده ای همدان 14 درصد معادل 40 تن کاهش داشته است.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر حوادث واژگونی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت