Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@16:46:33 GMT

رئیس پلیس تهران بزرگ به مسکو سفر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۸۵۶

رئیس پلیس تهران بزرگ به مسکو سفر کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت و سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و هیات همراه خود به مسکو سفر کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس پلیس تهران مسکو سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بلوریجات چینی قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار قلم بلوریجات قاچاق به ارزش بیش از ۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف محموله بلوریجات قاچاق خبر داد و گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری بلوریجات خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل شده و در انباری در شورآباد تخلیه و دپو و سپس به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: عداد ۷۱۲۸ عدد انواع بلوریجات اعم از جا ادویه ای ، پیاله ،بطری شیر و پارچ محصول کشور چین بوده که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی گردید.

وی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند،از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف بلوریجات چینی قاچاق در جنوب تهران
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳