Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک راننده آئودی که با سرعت زیادی در خیابان در حال رانندگی بود، پس از برخورد به یک عابر، او را ۳۰ متر دورتر پرتاب کرد.

حجم ویدیو: 1.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

ویدئویی که منتشر شده، لحظه تصادف Crash یک خودروی آئودی با یک عابر را در یکی از خیابان های انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این عابر پیاده پس از برخورد با خودروی آئودی A3 حدود 30 متر دورتر پرتاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"احمد یوسف" 19 ساله در حال عبور از خیابانی در منطقه دربی انگلیس بود که با این خودروی آئودی که با سرعت زیادی در حال حرکت بود، تصادف کرد و دچار جراحت شدید شد. در ویدئویی که منتشر شده، نشان می‌دهد هنگامی که در ساعت 7.30 عصر تاریخ 5 نوامبر 2017 احمد در حال عبور از خیابان بود، پس از تصادف با این خودرو به طرز وحشتناکی به هوا پرتاب شد و در فاصله 30 متری محل حادثه Incident روی زمین در پیاده‌رو فرود آمد.
راننده آئودی که هویتش "حیدر آزاد میرزا" 21 ساله اعلام شده، به جای آنکه توقف کرده و مجروح را به بیمارستان برساند، پا به فرار Escape گذاشت و احمد را در حالی که دچار جراحات شدیدی شده بود، در کف پیاده‌رو رها کرد. ساعاتی بعد پلیس Police این راننده فراری را شناسایی و اقدام به بازداشت او کرد. یکی از عابران پیاده اقدام به یادداشت شماره پلاک خودروی آئودی کرده و سپس آن را در اختیار پلیس قرار داده بود.
جلسه نخست دادگاه رسیدگی به جرم Crime این راننده برگزار شد و او فعلاً تا برگزاری جلسه دوم دادگاه در تاریخ 10 ژانویه سال 2019 باید در بازداشت بماند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه اشک های یلدا برای فرزند 7 ساله اش / پدری که خانواده اش را قربانی خودش کرد راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس شهرام تینا را با دوستانش قسمت کرد این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس این زن عضو باند شغال های سیاه بود/ او زن ها را برای همدستانش شکار می کرد امیر عباس سرطانی به آرزویش رسید و بعد به آسمان پرواز کرد+ عکس ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident فرار Escape پلیس Police جرم Crime اخبار حوادث راننده فیلم پرتاب در خیابان آئودی عکس دختر قتل مرد فیلم زندگی زن کشف جوان ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب