Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: انتقاد به یک رویکرد کلان تخریبی در حوزه سیاسی است که متاسفانه سالهاست توسط آقای رئیس‌جمهور و برخی اطرافیان و حامیانشان دنبال می‌شود.

سید نظام الدین موسوی، دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به سخنان رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: آقای واعظی گفته‌اند انتخابات در اردیبهشت ۹۶ تمام شد و الان دیگر وقت این حرف‌ها نیست، در حالی که اظهارات آقای رئیسی ربطی به انتخابات نداشت و انتقاد به یک رویکرد کلان تخریبی در حوزه سیاسی است که متاسفانه سالهاست توسط آقای رئیس جمهور و برخی اطرافیان و حامیانشان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدنظام الدین موسوی تصریح کرد: آقای روحانی و حلقه حامیانشان چه در دولت یازدهم، چه در ایام انتخابات ریاست جمهوری و چه در همین ماه‌ها و هفته‌های اخیر، هرگاه قصد دارند پروژه‌های مدنظر خود را پیش ببرند، یک بازی دوقطبی سازی و رقیب هراسی راه می‌اندازند و تلاش می‌کنند با ترساندن مردم از طرف مقابل، ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

وی با اشاره به ایجاد فضای دوقطبی سنگین در ایام تصویب برجام در دولت یازدهم، گفت: رئیس جمهور و طیف حامی او با حمله شدید به منتقدان برجام آن‌ها را کاسبان تحریم، مخالفان مذاکره و طرفداران قطع رابطه با دنیا می‌خواندند و مدعی بودند که با برجام همه مشکلات مردم حل می‌شود.

موسوی افزود: در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد بودیم که همین جریان فضا را به سمت چه ادبیات قطبی شده‌ای منحرف کرد. در حالی که آقای روحانی هیچ ایده مشخص و روشنی برای اداره کشور ارائه نکرد، صرفا بر حمله به رقبا با ادبیات تخریبی بی سابقه و کذب آلودی تمرکز کرد که نمونه‌های آن ادعای دیوار کشی خیابانی و بروز جنگ با کشور‌های دیگر و افزایش قیمت دلار تا ۵۰۰۰ تومان بود.

دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان ادامه داد: در همین روز‌های اخیر هم ملاحظه می‌شود که آقای روحانی برای گرفتن تایید نهایی لوایح FATF مجدداً متوسل به حربه دوقطبی سازی و دیوسازی از رقبا شده و ضمن متهم کردن منتقدان این لوایح به هزینه کردن از جیب ملت، ادعا می‌کند با تصویب لوایح مذکور کشور را ۲۰ درصد ارزان‌تر اداره می‌کند؛ یعنی همان وعده‌های بی فرجامی که در برجام تحویل ملت داد.

موسوی با تاکید بر اینکه این روند دوقطبی سازی تخریبی آقای روحانی و تیم ایشان علاوه بر ایجاد شکاف در بدنه ملت، دستاوردی عملی جز «خسارت محض» برای کشور در پی نداشته است، گفت: آنچه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی مورد اشاره و نقد قرار داد، این رویکرد تخریبی بود که نه صرفاً در دوره انتخابات بلکه در همه این ۶ سال اخیر آسیب‌های زیادی به انسجام و وحدت و منافع ملی وارد کرده است.

وی افزود: البته آقای رئیسی در اظهارات خود صرفاًً در چند جمله کوتاه و کلی به این روند اشاره و انتقاد کردند، اما این موضوع، امروزه در سراسر کشور تبدیل به یک گفتمان فراگیر شده و آقای رئیس جمهور در جلسه دانشگاه سمنان از نزدیک مشاهده کرد که دانشجویان و نخبگان جامعه با چه صراحتی این رویکرد‌های سیاسی ایشان را مورد انتقاد و اعتراض قرار می‌دهند.

گفتنی است محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اخیراً در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به اظهارات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، گفته است: بالاخره این مطالب را اگر بخواهیم پاسخ بدهیم، مقدمه و موخره‌ای دارد، اما اعتقاد ما بر آن است که انتخابات در ۲۹ اریبهشت سال ۹۶ تمام شد. الان وقت این حرف‌ها نیست و نمی‌توانیم برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، از امروز خود را سرگرم این مسائل کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل ها حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله رئیسی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۲ واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان گفت: دولت نسبت به رفع دغدغه مردم در زمینه تأمین آب بخش‌های مختلف دغدغه جدی دارد و در استان سمنان نیز طرح‌های متعددی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یکی از خواسته‌های اصلی مردم استان تامین آب است که نیاز آبی استان را برطرف کنیم. برای سه شهرستان ایوانکی، گرمسار و آرادان طرح‌هایی در حال انجام است. در شاهرود و دامغان هم اقداماتی پیگیری می‌شود.

رییس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با این خط انتقال که امروز بهره‌برداری شد بخشی از نیازهای آبی استان برطرف ‌می‌شود و امیدواریم که در گام‌های بعدی هم بتوانیم مساله آب استان اعم از آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعت را حل کنیم.

آیت‌الله رئیسی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، از فرودگاه وارد سمنان شد و از سوی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان مورد استقبال قرار گرفت.

حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رییس جمهور در شهر سمنان است.

آیت الله رئیسی عصر امروز در سفر به شاهرود، دیدار مردمی در استادیوم این شهر دارد.

با حضور رییس جمهور جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد استان در دولت سیزدهم در یکی از کارخانه‌ها، افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، و نشست «حل مساله» با محوریت تامین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یکروزه دولت سیزدهم برگزار می‌شود.

در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به سمنان طرح‌هایی با درصد پیشرفت بالا و با اعتبار ۹۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال پیشنهاد شد که ۷۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در مصوبات اولیه گنجانده شد.

در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است. دور اول سفر هیات دولت به سمنان ۱۴۵ مصوبه داشت که بالغ بر۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت. از ۱۳۷ طرح دور اول سفر ۲۶ مصوبه کامل اجرا شد، ۸۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۵ مصوبه در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان سفر رئیس جمهور به استان سمنان
  • رئیس جمهور وارد دامغان شد
  • رئیس‌جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • رئیس جمهور فردا به دامغان سفر می کند
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر مهم به بانک‌ها 
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی