Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:59:00 GMT

تراکتور با عبور از روی صاحبش گاز روستا را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۹۴۶

تراکتور با عبور از روی صاحبش گاز روستا را قطع کرد

بجنورد - ایرنا - عبور تراکتور از روی مرد روستایی در شهرستان مانه و سملقان، موجب مرگ وی شده و گاز روستا را نیز قطع کرد.

رئیس بیمارستان پورسینای شهر آشخانه روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه شامگاه جمعه در روستای «بیار» زمانی که این مرد 43 ساله روستایی مشغول تعمیر تراکتور خود بود، روی داد.
دکتر علی برآبادی افزود: تراکتور به ناگاه به حرکت درآمده و از روی قفسه سینه مرد روستایی عبور کرده و علاوه بر مجروح کردن شدید وی، بر اثر برخورد با علمک گاز، باعث قطعی 2 ساعته گاز روستا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مرد روستایی که دچار آسیب دیدگی از ناحیه قفسه سینه، قلب و پارگی ریه شده بود بلافاصله به اورژانس بیمارستان انتقال یافت که به علت شدت جراحات وارده درگذشت.
روستای بیار با 2 هزار نفر جمعیت، در یک کیلومتری شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان و 45 کیلومتری غرب بجنورد قرار دارد.
7183/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث اورزانس تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش ۵ درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار شده است.

وی افزود: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

کد خبر 6080737

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • عبور ۶ هزار کیلومتر رودخانه از مناطق شهری و روستایی