Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه گلخانه، ادوات باغبانی، ماشین آلات و صنایع وابسته پس از چهار روز فعالیت در گرگان مرکز استان گلستان پایان یافت.

به گزارش ایرنا نمایشگاه های تخصصی کشاورزی و باغبانی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان واقع در کیلومتر پنج جاده گرگان – آق قلا با حضور 52 شرکت داخلی و نمایندگی های کشورهای خارجی در کشور دایر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال نمایندگی شرکت های خارجی فعال در حوزه کشاورزی و واحدهایی از 9 استان مازندران، تهران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی، فارس، البرز، همدان و مرکزی در نمایشگاه حضور داشتند.
به گفته مهرداد یزدی، در حاشیه این نمایشگاه که از ساعت 16 تا 21 هر روز کاری دایر بود، کشاورزان و کارشناسان ضمن بازدید از غرفه های نهاده های کشاورزی، تجهیزات گلخانه ای، ادوات باغبانی و صنایع وابسته، در نشست های تخصصی این حوزه هم شرکت کردند.
طبق گزارش اخیر سازمان جهاد کشاورزی گلستان مقدار تولیدات محصولات کشاورزی در حوزه های زراعی، باغی، دامی و شیلات استان امسال به چهار میلیون و 950 هزار تن رسیده است.
براساس آمارهای موجود استان گلستان با وسعت افزون بر 20 هزار کیلومتر مربع علاوه بر 667 هزار هکتار زمین کشاورزی ظرفیت هایی همچون 30 هزار هکتار باغ، 452 هزار و 185 هکتار عرصه جنگلی، 862 هزار و 825 هکتار مرتع، 120 کیلومتر اراضی ساحلی، بیش از سه میلیون واحد دامی، حدود یکهزار واحد مرغداری و 253 واحد صنایع تبدیلی با ظرفیت اسمی فرآوری سالانه حدود سه میلیون تن محصول دارد.
اقتصاد اصلی استان گلستان با یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت برپایه کشاورزی و دامپروری استوار است.
6204/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي نمايشگاه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان