Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالقیوم قلی پور در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی فناوری و فن بازار در اردبیل ۲۵ آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که این نمایشگاه تا ۲۸ آذر ماه ادامه می‌یابد گفت: علاقه‌مندان هر روز می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از محل نمایشگاه دانشگاه محقق اردبیلی بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: بازدید از نمایشگاه‌ها و شرکت در کارگاه‌ها برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان باید غرفه‌های مورد نظر را پیشنهاد بدهند تا نسبت به راه‌اندازی غرفه‌های پیشنهادی اقدام شود.

قلی‌پوری اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست ها‌ی تخصصی و راهنمایی و ثبت نام در سامانه دانش‌بنیان و ارتباط مستقیم با مسئولان و سرمایه گذاران نیز با جدیت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد برگزاری هفته پژوهشی و فناوری استان استانداری و دانشگاه محقق اردبیلی است و دبیرخانه برگزاری این نمایشگاه به پارک علم و فناوری استان واگذار شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: در این نمایشگاه دستاورد‌های فناوری پژوهشی و فن‌بازار، ۹۰ واحد فناور، ۴۰ استارتاپ و ۱۹ دستگاه اجرایی شرکت می‌کنند و تولیدات خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز با اشاره به این که رویداد کارآفرینی مراسم تجلیل از فناوران برتر استان اردبیل برگزار می‌شود گفت: تمهیدات لازم در این زمینه انجام یافته و استاندار اردبیل در این مراسم حضور می‌یابد.

وی از حضور واحد‌های فناور استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد و بیان کرد: این موضوع نیز فرصتی است تا واحد‌های فناور تولیدات خود را به معرض نمایش بگذارند.

معاون پارک علم و فناوری استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های فناوری خبر داد و بیان کرد: در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی از برنامه‌ریزی برای عقد قرارداد با سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ در نمایشگاه فناوری و فن‌بازار خبر داد و افزود: این قرارداد با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر هنرستان عشایری دخترانه درجرقویه گفت: طراحی و دوخت لباس‌های محلی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه ای، گرافیک رایانه‌ای و مدیریت خانواده رشته‌های مختلف این هنرستان است که استقبال خوبی نیز از آن شده است.
فاطمه صفاری افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۶۵ هنرجو و با ارائه بیش از هزار اثر در قالب غرفه‌های لباس، گرافیک، سفال، بازارچه کسب و کار، عکس و پوستر، صنایع دستی و غذا‌های محلی تا روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر است.
شهرستان جرقویه میزبان عشایر ایل عرب است که عمده در شهر‌های نصرآباد و محمد آباد اسکان دارند و بیش از ۱۶۰۰ خانوار را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های پژوهشی در زمینه تولید گندم
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند