Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر قرارداد خود را با این باشگاه ایتالیایی تمدید می‌کند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی مائورو ایکاردی آماده امضای قرارداد جدید با باشگاه اینتر است که بر این اساس او را تا سال 2023 در جمع نراتزوی نگه می‌دارد و دستمزد او را به 7 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی اینتر با انتشار توئیتی در حساب کاربری رسمی خود نوشت: «اکنون ساعت 30 دقیقه بامداد است و من همچنان در حال مطالعه صفحات قرارداد جدید برای مائورو ایکاردی هستم».

بپه ماروتا رسما مدیر اینتر شد

گفته می‌شود در قرارداد جدید ایکاردی همان بند فسخ 110 میلیون یورویی پابرجا خواهد بود و تنها بین تاریخ‌های یک تا 15 ژانویه می‌تواند توسط باشگاه‌های غیرایتالیایی فعال شود.

طرفین پس از ابراز تمایل ایکاردی برای ماندن در اینتر، ماه‌هاست برای تمدید قرارداد در حال مذاکره با یکدیگر هستند. قرارداد کنونی مائورو تا پایان ماه ژوئن 2021 است.

این مهاجم 25 ساله تا کنون در 200 بازی 119 گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند