Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:01:40 GMT

1013تن فرآورده های پروتئینی در استان زنجان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۸۱۷۹

1013تن فرآورده های پروتئینی در استان زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یک هزار و 13 تن فرآورده های پروتئینی شامل گوشت قرمز و سفید گرم و منجمد از ابتدای امسال تا کنون در این استان توزیع شده است.

حسین جعفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت بیش از 125 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی از محل ذخایر و بیش از 296 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی از محل واردات بخش خصوصی در استان به دست مصرف کنندگان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی این مدت بیش از 403 تن مرغ منجمد داخلی و نزدیک 187تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی برای تنظیم بازار در استان توزیع شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: افزایش بهای تمام شده تولید، افزایش قاچاق دام زنده و فرآورده های دامی از کشور و استان، سوء استفاده افراد سود جو و افزایش نامتناسب قیمت ها، گرانفروشی گوشت در مبادی عرضه و بروز اختلال در حمل نهاده های دامی در ماه گذشته از جمله دلایل افزایش قیمت گوشت در بازار است.
جعفری افزود: روزانه 500 تن شیر در زنجان تولید می شود که در یک سال به بیش از 180 هزار تن می رسد.
وی با بیان اینکه میزان تولید شیر در زنجان مازاد بر نیاز و مصرف استان است، افزود: مازاد تولید استان در این بخش به سایر استان ها و شرکتهای تولید محصولات لبنی صادر می شود.
3088/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرآورده پروتئين توزيع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • چرا «شیر شتر» به مهم‌ترین نوشیدنی جهان تبدیل خواهد شد؟
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول