Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:08:02 GMT

72 هزار خانوار کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۸۲۷۰

72 هزار خانوار کرمانشاهی زیرپوشش کمیته امداد هستند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت: 72 هزار خانوار کرمانشاهی هم اکنون با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر تحت حمایت های این نهاد قرار دارند.

حسین خدرویسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، 50 درصد آن ها را آقایان و 50 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآوری کرد: از 100 هزار بانوی زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه، 45 هزار نفر آن ها زنان سرپرست خانوار هستند که یا همسران آن ها فوت شده و یا به علت از کارافتادگی قادر به تامین هزینه های زندگی نیستند.
خدرویسی ، همچنین تعداد دانشجویان و دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه را نیز 13 هزار نفر عنوان کرد و گفت: هشت هزار یتیم نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ، از پرداخت ماهیانه بیش از 190 میلیارد ریال مستمری به افراد زیرپوشش این کمیته نیز خبر داد و گفت: با احتساب هزینه های بهداشت، درمان، مسکن و کمک های موردی دیگر مجموع اعتباری که هر ماه برای 200هزار مددجوی کرمانشاهی صرف می شود به حدود 310 میلیارد ریال می رسد.
وی تصریح کرد: مبلغ کمک های جمع آوری شده از محل کمک های مردمی، صدقات، زکات و ... در ماه به سه میلیارد ریال می رسد.
خدرویسی همچنین از پرداخت یک هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این مبلغ به پنج هزار و 514 مددجو پرداخت شده تا در راستای اشتغالزایی نیز قدم های خوبی برداشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ، با تاکید بر اینکه اشتغال های ایجاد شده برای مددجویان این کمیته همگی پایدار و ماندگار است، گفت: در ارزیابی های صورت گرفته کمیته امداد کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست در بخش ایجاد اشتغال شده است.
وی در پایان یادآوری کرد: هر کارفرمایی که یک مددجو را در واحد تولیدی خود مشغول به کار کند 200 میلیون ریال تسهیلات دریافت و تا 2 سال نیز کمیته امداد حق بیمه مددجو را پرداخت می کند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 932 روستا است.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد اشتغالزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان طرح «هر خانواده یک حامی» را اجرا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از خیران و حامیان ایتام کمیته امداد استان اردبیل
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد