Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر یزد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با سعید صادقی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام گرجی در این نشست گفت: با توجه به بیانیه ماموریت ابلاغ شده از سوی ستاد عالی كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور ، سعی شده تا بر اساس ان فعالیت های خود را در مساجد تنظیم و پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همه نهاد های فرهنگی كه پیوست مسجد محوری را دراند باید در این مسیر بر اساس تشكلات گام بردارند و در عین همگرایی و هم افزایی با نهادهای دیگر طبق بیانیه ماموریت خود و بر اساس تقسیم وظائف سازمانی فعالیت داشته باشند تا از موازی كاری ها و همچنین هدر رفت منابع انسانی و مالی  جلو گیری شود و پاسخ گویی به انجام وظائف آسان تر شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما  در چهلمین سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامی باید نشانه های بلوغ فرهنگی را متبلور  و به ظهور برسانیم و نسل امروز را كه محصول انقلاب است را در مسیر دین و انقلاب به اقناع اندیشه برسانیم و احساسات دینی و انقلابی آنها  را از این طریق به تحرّك  و شور بر انگیخته كنیم.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: امروز فعالیت های فرهنگی باید جریان سازی شوند و در تمام ساحت های فردی و اجتماعی رسوخ كنند و این كار در سایه پژوهش های علمی و دینی و بر اساس شناخت محیط و زمان و مخاطب امكان پذیر است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما در سطح استان یزد ٨١٠ كانون فرهنگی هنری داریم كه بر اساس بیانیه ماموریت در حوزه كودك و نوجوان ، خانواده و با رویكرد جذب قشر خاكستری فعالیت های خود را در قالب های متفاوت به ویژه هنر دنبال می كنند و خوشبختانه تاکنون 34 هزار عضو در کانون های مساجد یزد در سامانه سجا کانون های مساجد کشور ثبت شده است.

صادقی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر یزد نیز در این نشست گفت: ما برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را در مساجد پیگیری می کنیم که می توان با هم افزایی در راستای افزایش و بهبود کیفیت آنها گام برداشت.

وی افزود: بسیج مربوط به یک قشر خاص نیست بلکه تمامی اقشار مختلف مردم را نیز در بر می گیرد و ما نیز باید در زیمنه جذب مخاطب و احیای کارکردهای مساجد فعالیت کنیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت تعامل متولیان مساجد گفت: متولیان مساجد می توانند با همکاری و هم افزایی گام های موثری در جهت احیای کارکردهای مساجد بردارند.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند ایران شیراز خراسان جنوبی بندرعباس نماز جمعه استان بوشهر دفاع مقدس طلا مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی(ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سازمان بسیج دانشجویی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی‌، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفی، هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: اولین رکن انقلاب ما اسلام است. «اسلام»، «مردم» و «امامت و ولایت مطلقه فقیه»، از جمله ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند که چنانچه خدای ناکرده هرکدام از آن‌ها کمرنگ شوند، انقلاب ما دچار مشکل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اقشار مردم در به ثمر نشستن و پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ و نقشی تاثیرگذار داشتند که در این میان دانشجویان میدان‌دار عرصه بودند، گفت: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در زمان استقرار اولین دولت در جمهوری اسلامی ایران، زمانی که احساس کردند مسیر انقلاب در حال خارج شدن از ریل اصلی خود است، به میدان آمدند و ۱۳ آبان را رقم زدند.



مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم تعبیر کردند، بسیار مهم و حتی بااهمیت‌تر از انقلاب اول بود، عنوان کرد: امروز نیز همچون زمان ابتدای انقلاب، جوانان و دانشجویان، میدان‌دار عرصه انقلاب هستند.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد