Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خدرویسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، 50 درصد آن ها را آقایان و 50 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
وی یادآوری کرد: از 100 هزار بانوی زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه، 45 هزار نفر آن ها زنان سرپرست خانوار هستند که یا همسران آن ها فوت شده و یا به علت از کارافتادگی قادر به تامین هزینه های زندگی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدرویسی ، همچنین تعداد دانشجویان و دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه را نیز 13 هزار نفر عنوان کرد و گفت: هشت هزار یتیم نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ، از پرداخت ماهیانه بیش از 190 میلیارد ریال مستمری به افراد زیرپوشش این کمیته نیز خبر داد و گفت: با احتساب هزینه های بهداشت، درمان، مسکن و کمک های موردی دیگر مجموع اعتباری که هر ماه برای 200هزار مددجوی کرمانشاهی صرف می شود به حدود 310 میلیارد ریال می رسد.
وی تصریح کرد: مبلغ کمک های جمع آوری شده از محل کمک های مردمی، صدقات، زکات و ... در ماه به سه میلیارد ریال می رسد.
خدرویسی همچنین از پرداخت یک هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: این مبلغ به پنج هزار و 514 مددجو پرداخت شده تا در راستای اشتغالزایی نیز قدم های خوبی برداشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه ، با تاکید بر اینکه اشتغال های ایجاد شده برای مددجویان این کمیته همگی پایدار و ماندگار است، گفت: در ارزیابی های صورت گرفته کمیته امداد کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست در بخش ایجاد اشتغال شده است.
وی در پایان یادآوری کرد: هر کارفرمایی که یک مددجو را در واحد تولیدی خود مشغول به کار کند 200 میلیون ریال تسهیلات دریافت و تا 2 سال نیز کمیته امداد حق بیمه مددجو را پرداخت می کند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 932 روستا است.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف درمان فوت کمک های مردمی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد