Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی میلیاردها تومان هزینه صرف ساخت بیمارستانی در شهرستان هامون شد که این روزها تعطیلی در بخش هایی به مثل آی سی یو و زنان و زایمان صدای اعتراض مردم این شهر را درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، شلوغی صف انتظار، اشغال بودن مداوم تلفن های گویا، عدم نوبت دهی به بیماران و کمبود پزشک در برخی از قسمت ها تنها پاره ای از مشکلات مردم سیستان وبلوچستان در اغلب بیمارستان ها است که اگر از آنها گذر کنیم تعطیلی بخش هایی از بیمارستان نیز درد دیگری بر بیماران متحمل می کند که نمی توان به سادگی از آن عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعطیلی در بخش هایی به مثل آی سی یو، زنان و زایمان و غیره خود معضلی اساسی است که نیاز به بازنگری از سوی مسئولان مربوطه را می طلبد به گونه ای که این روزها تعطیلی بخش های مهمی از بیمارستان هامون زابل علاوه بر اینکه زمینه نارضایتی شهروندان را در پی داشته و صدای فرماندار این شهرستان را هم درآورده منجر به آن شده تا رنج بیماری بر بیماران دوچندان مضاعف و هزینه های درمان برای آنان بیش از پیش شود.
در همین راستا یکی از شهروندان سیستانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی عصرهامون اظهار کرد: علی رغم اینکه هزینه های میلیاری صرف ساخت این بیمارستان شد تا مرهمی بر دردهای مردم باشد اما تعطیلی بخش هایی از این بیمارستان باعث شده تا علاوه بر تحمیل درد و رنج بیشتر بر بیمار، هزینه گزافی هم صرف انتقال بیمار به شهر دیگری کنیم که با توجه به وضعیت معیشتی مردم می طلبد مسئولان مربوطه چاره ای اساسی اندیشیده و به فکری به حال مردم کنند.
در همین راستا غلامرضا گنجی فرماندار زابل در بازدید از بیمارستان هامون این شهرستان زابل با بیان اینکه بخش های مهم این بیمارستان از جمله آی سی یو، زنان و زایمان و .. علیرغم برخورداری از تجهیزات کامل بلا استفاده هستند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران میلیاردها تومان جهت رفاه حال مردم و همچنین خدمات دهی بهتر به بیماران منطقه در سیستان در این بیمارستان هزینه کرده است، اما دیده می شود که بخش های مهم این بیمارستان  علیرغم کامل بودن تجهیزات بلا استفاده می باشد که در این راستا بهره برداری از میلیاردها تومان تجهیزات پزشکی و درمانی در بیمارستان هامون نیاز به تدبیر ویژه متولیان امر دارد.
به گفته این مسئول، از آنجایی که 35 درصد مردم منطقه سیستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند، بهره برداری از بخش های کلینیک غیر فعال بیمارستان تامین اجتماعی هامون زابل، ضمن کاهش ترافیک مراجعه کنندگان به بیمارستان های علوم پزشکی باعث افزایش سرانه و شاخص های حوزه سلامت زابل خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی