Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ ایگور کولاکوويچ در تيم ملی واليبال ماندنی شد. در‌حالی که به نظر مي‌رسد تبعات منفی ناکامی واليبال ايران در دو رويداد مهم ليگ جهاني 2017 و مسابقات قهرماني جهان 2018 موجب برکناری سرمربی مونته‌نگرويی تيم ملي شود، اما فدراسيون مي‌خواهد باوجود همه نارضايتي‌هاي موجود همکاری خود را با ايگور ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزمه‌هاي برکناری ايگور، بعد از عملکرد ضعيف تيم ملی در رقابت‌هاي جهاني (شهريور گذشته) بود که به گوش رسيد. جايي‌که بلندقامتان با کسب عنوان سيزدهمي دور از انتظار ظاهر شدند و سيل انتقادها سمت فدراسيون واليبال روانه شد. با توجه به اين موضوع احمد ضيايي، رئيس وقت فدراسيون قول داد که ظرف مدت 45 روز با بررسي دلايل ناکامی تيم ملي در مسابقات جهاني، تکليف ماندن يا نماندن ايگور را در کشور مشخص کند؛ آن هم در شرايطی که قرارداد کولاکوويچ را پيش از رقابت‌های جهانی برای دو سال ديگر تمديد کرده بود! جامعه واليبال در حالي منتظر تغيير در نيکمت داغ تيم ملی بودند که يکباره ماجراي ممانعت از به‌کارگيري بازنشسته‌ها در دستگاه‌هاي دولتي شرايط را تغيير داد؛ ماجرايي که به کمک ايگور آمد تا جايگاه خود را در تيم ملی ايران محفوظ نگه دارد. از آنجايي که ضيايي مشمول قانون بازنشسته‌ها به حساب مي‌آمد، رسيدگي به اوضاع تيم ملي را رها کرد و ترجيح داد تا دنبال راه چاره‌ای براي بقاي خود در رياست فدراسيون باشد. دولت درست از زماني که فدراسيون واليبال تصميم گرفت عذر کولاکوويچ را بخواهد، فرصت دوماهه‌اي به مديران بازنشسته داد تا از سمت‌هايي که دارند، کنار بروند. ضيايي درست تا آخرين روز اين مهلت قانونی صندلي‌اش را حفظ کرد به اين اميد که بتواند با استفاده از ترفندهای قانونی مجوز بازگشت به کار بگيرد که در رسيدن به مراد ناموفق بود و مجبور به استعفا شد. رئيس مستعفي فدراسيون واليبال در واقع رسيدگي به وضعيت نابسامان تيم ملي را به منافع شخصی ترجيح داد. او حتي در اظهارنظري راجع‌به ادامه حضور يا عدم حضور ايگور در تيم ملی گفت: «بايد ببينيم چه اتفاقي در مورد بازنشسته‌ها مي‌افتد!».

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد