Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@06:03:32 GMT

فیلم/ انتقاد رشیدپور از تخلفات موسسات آموزشی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۸۸۱۱

‍‍‍‍‍‍

رضا رشیدپور: اینکه کتاب "کمک آموزشی" را به زور وارد ادبیات دانش آموزان می‌کنیم چیزی جز سودجویی نیست.

دریافت 13 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه برنامه حالا خورشید دبستان رضا رشیدپور عدم نظارت کتاب کمک آموزشی موسسات آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم جدید نفتی علیه ایران توسط کنگره امریکا؟

مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که لایحه تحریم‌های خرید نفت خام ایران از سوی موسسات چینی را به رای می‌گذارد. 

بر اساس این لایحه که بخشی از قانون ۵۹۲۳ کنگره مبنی بر تحریم‌های انرژی ایران و چین در سال ۲۰۲۳ است، تحریم‌های علیه ایران را گسترش می‌دهد تا تمامی معاملات بین موسسات مالی چینی و بانک‌های ایرانی برای خرید نفت و فرآورده‌های نفتی را پوشش دهد.

این قانون همچنین دولت آمریکا را ملزم می‌کند که درباره اقدامات و فعالیت‌های تجاری شرکت‌های چینی در قبال تحریم‌های صورت گرفته نظارت شدیدتری اعمال کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از بلومبرگ، این گزارش مدعی است که حدود ۸۰ درصد از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت خام تولیدی ایران به پالایشگاه‌های کشور چین موسوم به تیپات ارسال می‌شود.

این لایحه که توسط مایک لاولر، نماینده جمهوری‌خواه ایالت نیویورک ارائه شده است، تصریح می‌کند که هرگونه معامله توسط موسسات مالی چینی برای خرید نفت از ایران به عنوان یک معامله مالی هدف تحریم‌ها به حساب می‌آید.

این لایحه که در ماه نوامبر به اتفاق آرا توسط کمیته خدمات مالی مجلس تصویب شد، یکی از چندین لایحه مرتبط با ایران بشمار می رود که قرار است روز دوشنبه تحت یک رویه شتاب گرفته، مورد بررسی قرار گیرد؛ رویه ای که به شکل معمول برای تصویب سریع قوانینی که از حمایت دو حزبی برخوردار است، استفاده می شود.

دیگر خبرها

  • لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
  • (ویدیو) ویدیوی جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی
  • ببینید | ویدیوی جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور توسط آقای بازیگر!
  • وضع تحریم جدید نفتی علیه ایران توسط کنگره امریکا؟
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • فرهنگ داوری در مصالحه باید مورد اهتمام باشد
  • فعالیت بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ موسسه اقتصادی در افغانستان
  • واکنش رضا رشیدپور به پاسخ نظامی ایران علیه اسرائیل
  • توییت رضا رشیدپور در واکنش به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل (عکس)