Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اظهارات اخیر کرباسچی؛ دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: صحبت‌های اخیر او نشان از شکاف دو دیدگاه بین اصلاح‌طلبان است.

وی ادامه داد: گروهی از اصلاح‌طلبان معتقد به استفاده از عناصر کارآمد و موثر برای شهرداری تهران هستند، اما گروه دیگری اعتقاد دارند از عناصر جناحی و سیاسی برای اداره شهر تهران استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: گروه اول نگران ضعف کارآمدی مدیریت در شهرداری نسبت به زمان قالیباف هستند و ممکن است این مقایسه موجب کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شود و یقینا در انتخابات آینده تاثیر منفی در آرای آن‌ها می‌گذارد.

ترقی تصریح کرد: گروه دوم که معتقد به استفاده از عناصر جناحی و سیاسی هستند بیشتر به فکر در قدرت بودن و استفاده از فرصت قدرت در زمان حال هستند.

وی با بیان اینکه قطعا تضادی در درون اصلاحات پیدا شده است، اظهار کرد: دلیل اینکه آقای کرباسچی معتقد است که شهردار بهتری وجود داشته است، این است که حزب کارگزاران و سازندگی فقط سیاسی و جناحی انتخاب می‌کنند و در بین نیرو‌های جناحی آنان فردی که واجد شرایط باشد و از کارآمدی لازم برخوردار باشد، وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به نظر من اصلاح‌طلبان باید میدان را برای افراد قوی و مناسب‌تر بازتر کنند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد شورای شهر فردی را انتخاب کرده است که اطلاعاتش نسبت به شهرداری و توانمندی‌اش نسبت به حل مشکلات شهرداری مثل افراد گذشته است یعنی همان وضعیتی که شهرداران قبلی پروژه‌ها را تعطیل کردند و یا بسیاری از پروژه‌های عمرانی معطل مانده است و این نشان می‌دهد وضعیتی بهتر از گذشته وجود نخواهد داشت و این گروه در جناح خودشان شهردار بهتری ندارند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: حزب کارگزاران شهرداری تهران شهر تهران حزب موتلفه اسلامی شهرداری سرمایه اصلاح طلبان انتخابات شورای شهر مشکلات اصلاح طلبان پارس شکاف دیدگاه اظهارات کرباسچی پارس نیوز بیانگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند

کرباسچی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تا دیروز ۱۴ هزار و ۶۹۱ مهمان فرهنگی معادل ۲ هزار و ۶۲۳ خانوار در ۱۳ پایگاه اسکان نوروزی استان اسکان موقت یافتند.

او با اشاره به آماده سازی ۸۶۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی در۳ بخش ویژه، الف و ب افزود: ۳۰۴ نفر از کارکنان آموزشی و اداری به عنوان عوامل اجرایی در نوروز، کار خدمت رسانی به مهمانان را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید

 اسکان بیش از ۹ هزار نفر در مدارس خراسان جنوبی

کرباسچی بیان کرد: علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان نیز به اسکان موقت مهمانان فرهنگی اختصاص یافته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت منابع آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: بیشتر مهمانان استان مسافرینی از استان‌های کرمان، فارس، تهران، اصفهان، لرستان و یزد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس اسکان یافتند
  • فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • طعنه به حدادعادل درباره انتخـاب نام دخترانـه +فیلـم
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • (ویدیو) طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند
  • علیرضابیگی ، نماینده مجلس: به نظر می‌رسد، اصلاح طلبان و مستقلین از ترس نبویان و رسایی، زیر علم قالیباف می‌روند
  • مجلس دوازدهم شبیه به مجلس نهم خواهد بود