Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس شورای اسلامی پس از یک هفته تعطیلی فردا یکشنبه (۲۵ آذرماه) جلسه علنی دارد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ مجلس شورای اسلامی پس از یک هفته تعطیلی فردا یکشنبه (۲۵ آذرماه) جلسه علنی خواهد داشت.

این جلسه دویست و شصت و پنجمین جلسه، مجلس دهم خواهد بود.
طرح «اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و تعداد نمایندگان» به عنوان گزارش کمیسیون «امورداخلی کشور و شوراها» از جمله برنامه‌های در دستور کار مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین گزارش کمیسیون «حقوقی و قضایی» درباره لایحه «حمایت از محیط‌بانان و جنگل‌بانان»، طرح «اداره و نظارت بر صدا و سیما» گزارش کمیسیون فرهنگی و طرح «ساماندهی بازار خودرو» به عنوان گزارش کمیسیون «صنایع و معادن» دردستور کار مجلس قرار دارد.

سوال چهار نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای «اطلاعات» و «فرهنگ و ارشاد اسلامی» نیز در دستور کار جلسات علنی این هفته مجلس قرار دارد.   همچنین به گفته سخنگوی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور در تاریخ (۲۵ آذرماه) به مجلس شورای اسلامی ارائه نمی‌شود.

بهروز نعمتی در توضیح علت تغییر زمان لایحه بودجه سال ۹۸ به مجلس به خبرنگار میزان اظهارداشت: پیش‌تر مقرر بود که این بودجه قرار روز یکشنبه ۲۵ آذر ماه از سوی رئیس‌جمهور به مجلس ارائه شود، اما پس از آخرین نشست سران سران قوا، دولت اعلام کرد که قصد دارد اصلاحاتی در لایحه بودجه سال ۹۸ اعمال کند و به همین جهت لایحه بودجه در این روز به مجلس ارائه نمی‌شود.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنوز زمان دقیق ارائه لایحه بودجه ۹۸ به مجلس مشخص نشده است و به محض تصمیم‌گیری در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس دهم دستور کار علی لاریجانی اصلاح جدول حوزه های انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد

حسین گودرزی در گفتگو با ایسنا به ارائه توضیحاتی درباره مصوبات جلسه ظهر یکشنبه ۲۶ فروردین کمیسیون اجتماعی پرداخت و گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار کمیسیون قرار داشت که در نهایت مصوب شد روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود. به این ترتیب در صورت تصویب لایحه مذکور در صحن مجلس، شهر‌ها و استان‌های دیگر نیز مانند تهران در روز‌های پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهند بود.

وی عنوان کرد: در این جلسه همچنین تصویب شد که ساعات کاری از ۴۴ ساعت در هفته به ۴۰ ساعت کاهش در هفته یابد و در مجموع در ۴ هفته ۱۶ ساعت کاهش ساعت کار داشته باشیم؛ با توجه به حضور نمایندگانی از دولت در جلسه امروز کمیسیون، دولت نیز نظری مسأله مصوبه کمیسیون داشت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره زمان رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در صحن مجلس نیز اظهار کرد: یا توجه به اینکه پیشتر کلیات لایحه مذکور به صورت دو شوری در صحن به تصویب رسیده بود و همچنین باتوجه به فوریت دار بودن آن بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس به محض امضای مصوبه کمیسیون توسط ریاست کمیسیون برسد و ارجاع نامه مربوطه به هیئت رئیسه مجلس، موضوع در نخستین جلسه صحن مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند