Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این رقابت ها چهار تیم پاس بندر لنگه، شاهین خرمشهر، اتحاد بوشهر و اسلیم اسپورت زرند کرمان در رده نوجوانان باهم به رقابت پرداختند.
رضا رضا زاده افزود: در این رده تیم های پاس بندر لنگه، اتحاد بوشهر، اسپرت زرند کرمان و شاهین خرمشهر به ترتیب اول تا چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مسابقات رده سنی نوجوانان نیز که با حضور تیم های نیروگاه اتمی بوشهر، حدادی اهواز و آکادمی مظفری تهران برگزار شد این تیم ها به ترتیب اول تا سوم شدند.
رضا زاده اظهار داشت: با برگزاری دور برگشت این رقابت ها در بهمن ماه در نهایت از هر رده سنی 2 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.
این رقابت ها به مدت سه روز در سالن شهید صدوقی بوشهر برگزار شد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان بوشهر بسکتبال نیروگاه اتمی بوشهر مسابقات نوجوانان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان