Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا‌هاشمی در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانجات تولید آرد استان، از نزدیک در جریان فعالیت این واحدها قرار گرفت.

وی از گندم و آرد به عنوان دو کالای اساسی و محصول استراتژیک یاد کرد و گفت: تأمین و ذخیره سازی این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه موضوع مهم کیفیت نان و عوامل مؤثر بر آن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کیفیت نان فرایندی است که باید از مزرعه تا سفره مد نظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری قم با تأکید بر لزوم تلاش دستگاه‌های مسؤول در حوزه تولید آرد و نان، این مهم را از شاخص‌های ارزیابی مدیران مرتبط برشمرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی باید رضایت مردم در مورد کالاهای اساسی و مورد نیاز از جمله نان جلب بشود.

وی آموزش نانوایان را عاملی مهم و تأثیرگذار بر مطلوبیت نان دانست و افزود: از سوی اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی برای نانوایان و شاغلین در نانوایی‌های استان برنامه ریزی و اجرا شود.

هاشمی همچنین از تشکیل کمیته ویژه‌ای به منظور بررسی راهکارهای عملی کیفیت بخشی به نان در قم خبر داد و گفت: این کمیته با محوریت فرمانداری و با حضور دستگاه‌های مسؤول ظرف دو هفته آینده تشکیل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت شاخص قم کالاهای اساسی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال