حسن فتحی به شدت برای ساخت شهرزاد ۴ علاقمند است/بلیت ۲۵۰ هزار تومانی برای نمایشی با نام بینوایان درست نیست
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۱۵۹
خبرگزاری میزان- بازیگر سریال شهرزاد گفت: میدانید گرایش تئاتر به سمت تجمل گرایی اصلاً خوب نیست آن هم به عنوان مثال در مورد نمایشی که اسمش بینوایان است، اما در عمل بلیت ۲۵۰ هزار تومانی میفروشد. متاسفانه این روزها هیچ قانون و روند درستی در مورد این بلیت فروشیها وجود ندارد.
رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتوگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیتهای خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش "طناب" بر اساس فیلم طناب ساخته آلفرد هیچکاک به کارگردانی "نصیر ملکی جو" در تماشاخانه ایرانشهر هستم و به جز این کار فعلاً کار دیگری را در دست ندارم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وی درباره احتمال ساخت سریال "شهرزاد چهار" تاکید کرد: هنوز صحبتی جدی در مورد ساخت سریال شهرزاد چهار نشده اما حسن فتحی کارگردان اثر به شدت علاقمند به ساخت فصل چهارم این مجموعه است. البته ساخت فصل چهارم شهرزاد به عوامل بسیاری بستگی دارد که اولین مورد آن حذف ترکیب بازیگران این مجموعه است.
بازیگر سریال "شهرزاد" در همین راستا ادامه داد: بعد از پایان شهرزاد سه اکثر بازیگران این سریال پخش شدند و هم اکنون هر کدام در جایی مشغول به کار و فعالیت هستند. تا آنجا که میدانم حسن فتحی طرح و ایده اصلی شهرزاد چهار را به صورت کامل آماده کرده اما هنوز اقدام عملی برای شروع پیش تولید نشده و فیلمنامه ای به بازیگران داده نشده است.
وی درباره کم کار بودن خود در عرصه سینما اضافه کرد: بخش و دلیل اصلی دوری من از سینما درگیری و مشغله من در سریال افسانه هزارپایان بود اما فارغ از این درگیری امسال فیلمی در سن کودک و نوجوان با نام تپلی به کارگردانی حسین قناعت را بازی کردم.
بازیگر سریال "افسانه هزارپایان" درباره وضعیت بلیت فروشی و قیمت بلیت تئاتر اضافه کرد: از نظر من قیمت بلیت تئاتر نسبت به تورم و همه چیز که گران شده آنچنان گران نشده است. البته برخی آثار هم هستند که به واسطه تعداد بازیگران چهره و صحنه پردازی های عظیم بلیت های بسیار گران قیمت دارند. این را هم بگویم که من شخصاً موافق گرایش تئاتر به سمت تجمل گرایی نیستم و دوست ندارم این هنر به سمت تجمل گرایی برود.
وی در ادامه افزود: می دانید گرایش تئاتر به سمت تجمل گرایی اصلاً خوب نیست آن هم به عنوان مثال در مورد نمایشی که اسمش بینوایان است اما در عمل بلیت 250 هزار تومانی می فروشد. متاسفانه این روزها هیچ قانون و روند درستی در مورد این بلیت فروشی ها وجود ندارد.
ناصر نصیر ورود برخی به تئاتر را صرفاً به جهت بیزینس دانست و خاطرنشان کرد: وقتی تئاتر به سمت بلیت های گران قیمت برود قطعاً افرادی تنها به چشم بیزینس به سمت این هنر می آیند. البته این نوع تئاترها اکثرا مخاطب تئاتری ندارد بلکه برای کسانی ساخته می شود که علاقمند به خرید محصولات گران قیمت هستند.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: رامین ناصرنصیر رامین ناصر نصیر اخبار سینما سریال شهرزاد شهرزاد 4
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز میکنید؟
به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «آگنیتاژ» به نویسندگی رسول حقجو و کارگردانی حسین کارگر این روزها در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان مخاطبان تئاتر است. این اثر نمایشی برگزیده جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر بود که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بیشترین جوایز بخش مسابقه صحنهای را از آن خود کرد. این اثر نمایشی که از ماهشهر به جشنواره راه یافته بود تقدیر طراحی بروشور، برگزیده طراحی صحنه، رتبه دوم بازیگری مرد، زن و کارگردانی و رتبه اول نویسندگی را در این دوره از جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد.
در اجرای جشنواره عبدالرضا نصاری، مژده خیاط و موسی رضازاده بازیگران این اثر نمایشی بودند که در اجرای عمومی دیبا زاهدی جایگزین مژده خیاط و سیدصدرا سبحانیان جایگزین موسی رضازاده شده است.
«آگنیتاژ» اثری درباره مهاجرت، رویای آزادی و رسیدن به آرزوهایی است که شخصیت اصلی نمایش در سرزمین خیالی آگنیتاژ به دنبالش میگردد. داود که حالا نام دیوید را برای خود انتخاب کرده برای رسیدن به آرزوهایش، خانه پدری را گرو گذاشته و حالا در کمپ مهاجران آگنیتاژ منتظر روز مصاحبه برای پذیرفته شدن در این دنیای جدید است، غافل از اینکه اینجا آخر خط است و باید بین مرگ و زندگی یکی را انتخاب کند. با آمدن دریا خواهر داود به کمپ، پرده از رازهای برداشته میشود و قصه مهاجرت و رویای پرواز شخصیتها به نقشهای شوم گره میخورد که راه بازگشتی برایش نیست.
انتخاب موضوعی بهروز و متناسب با خواستههای جوانان، پرداخت درست به جزییات و شخصیتپردازی غیرکلیشهای از جمله ویژگیهای این اثر نمایشی به حساب میآید اما مهمترین ویژگی نمایش «آگنیتاژ» را میتوان طراحی صحنه جذاب آن دانست که پیش از این هم در جشنواره منطقهای بوشهر برگزیده شده بود؛ دکوری مکعبی شکل و دَوران که طبقه پانزدهم کمپ آگنیتاژ را به شکلی مینیمال و کاربردی به تصویر میکشد و چرخیدن آن در موقعیتهای مختلف به شکلی که هر بار یک طرف دیوار اتاق رو به تماشاگران قرار میگیرد، داستان را از زاویه دیدهای مختلفی روایت میکند. علاوه بر طراحی منحصر به فرد دکور، در جزییات و آکسسوار نیز تلاش شده تم کلی اثر که بر پایه مهاجرت و سفر استوار است، مورد توجه قرار گیرد به شکلی که عنصر چمدان در همه ابعاد اتاق قابل مشاهده است و در ابعاد بزرگتر نیز انگار این اتاق کوچک چمدانی است که درش باز شده و شخصیتها قرار است بخشی از داستان دردناک زندگی شان را در آن روایت کنند.
«آگنیتاژ» با قصه مهاجرت آغاز میشود اما در ادامه روایتی از تلاش برای بقا را در قالب داستانی از جنایت، خیانت، رفاقت و عشق به تصویر میکشد تا نشان دهد رسیدن به آزادی و رهایی را نمیتواند با پشت سر گذاشتن گذشته به دست آورد.
نمایش «آگنیتاژ» هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقهمندان به تئاتر است.
تیزر نمایش «آگنیتاژ» را اینجا ببیند.
کد خبر 6087720 آروین موذن زاده