Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا از تهدید رئیس جمهوری این کشور که گفته اگر برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک تامین هزینه صورت نگیرد، برای ساخت آن سرباز اعزام می‌کند، انتقاد کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، ژنرال استنلی مک‌کریستال، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا گفت: نگرانم ارتش و ملت به این نتیجه برسند که دارند مورد سوءاستفاده از سوی قدرت قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ژنرال که سابق بر این فرماندهی نیروهای آمریکایی در افغانستان را برعهده داشت، ادامه داد: ارتش می‌تواند این کار را انجام دهد اما کارهای زیادی دارد که باید به آنها رسیدگی کند. اگر شما به ارتش بگویید که باید در واشنگتن سیب بچیند، این کار را انجام می‌دهد اما این کاری نیست که ما برایش ارتش ایجاد کرده‌ایم.

ژنرال مک‌کریستال همچنین گفت که آمریکا به کنترل مرزهایش نیاز دارد اما برای اعزام سرباز به منظور ایجاد دیوار مرزی دو مشکل وجود دارد: نخست، ارتش برای ایجاد مرزهای فیزیکی تشکیل نشده و دوم، چنین اقدامی در اعزام نیرو به مرز وجهه خوبی برای آمریکا ندارد.

این ژنرال بازنشسته همچنین ادامه داد: این درک به وجود می‌آید که این اقدام یک حمله است و من با آن موافق نیستم و این ایده که ما نیرو برای ساخت دیوار بفرستیم درست نیست.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده که اگر بودجه لازم برای ساخت این دیوار در نظر گرفته نشود، سربازان ارتش را برای ساخت آن اعزام می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، با هدف تشدید فشار و محاصره علیه مردم مقتدر غزه و مقاومت فلسطینی، مقامات سیاسی مصر روز دوشنبه از کشف و تخریب صدها حلقه تونل امدادرسانی مقاومت در نوار مرزی با نوار غزه خبر داد.

این تونل‌ها با هدف کمک رسانی برای مردم فلسطین در نوار غزه حفر شده و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در همین ارتباط، ضیا رشوان، رئیس سرویس اطلاع‌رسانی دولتی مصر اذعان کرد که این کشور، بیش از ۱۵۰۰ تونل در مجاورت نوار غزه را منهدم کرده و دیوار مرزی با غزه را تقویت کرده است.

وی اعتراف کرد که مصر دیوار بتونی به طول ۶ متر روی زمین و ۶ متر زیر زمین در مرز با غزه احداث کرده است.

رشوان گفت اتهام اسرائیل مبنی بر عملیات قاچاق سلاح از مصر به غزه صحت ندارد، چرا که سه مانع میان سیناء و رفح فلسطین ایجاد کرده‌ایم که هرگونه عملیات قاچاق نه از روی زمین و نه از زیر زمین غیرممکن است.

گفتنی است مصر اخیراً دیوار حائل مرزی ۱۴ کیلومتری در مرز خود با غزه را با استحکامات بتنی به بهانه جلوگیری از قاچاق سلاح به غزه تقویت کرده است.

کد خبر 6085964

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا