Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت الاسلام رهبر، گفت: در قرآن به جز نماز مغرب و عشاء، هیچ تکلیف شبانه دیگری نداریم. نماز شب هم که واجب نیست و هر کسی بخواند خوشا به حال او.

او ادامه داد: شاید کارشناسان آموزشی بخواهند نوع دیگری بحث کنند اما برای اثبات لزوم تکلیف شبانه، نمی شود به قرآن استناد کرد و به آن ارتباطی ندارد، چون قرآن تکالیف شبانه اش همان نماز مغرب و عشاست و لذا نمی توانیم از قرآن سند بیاوریم و برای دانش آموزان و دانشجویان تکلیف معین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رهبر ضمن انتقاد از تبلیغات کتب کمک آموزشی و کنکوری در صداوسیما گفت: در صداوسیما، برای تبلیغات فروش این کتاب ها، چند میلیارد پول رد و بدل می شود؛ آن هم کتاب ها و تبلیغاتی که بچه را دیوانه می کند. مغز بچه ظرفیتی دارد و تدریس باید به گونه ای باشد که او را متنفر و زده نکند.

او ادامه داد: نمی توانیم همه موارد آموزش و پرورش را در یک گفت و گو خلاصه کنیم. باید درس و تعلیم و تربیت هم عمیق باشد هم موجب بریدن و ناتوانی و تنفر دانش آموز نشود. در واقع آن مقداری که ضرروری است عنوان شود. در گذشته هیچ یک از این کتاب ها نبود ولی با این حال معلوم نیست با این حجم زیاد کتاب ها، در نهایت معلومات بچه به قدر گذشته باشد.

 

منبع: انتخاب

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمد تقی رهبر تکلیف شبانه دانش اموزان قران استناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است