Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه ، از فعال شدن ۱۵۲ واحد صنعتی و تولیدی خسارت دیده در شهرستان های زلزله زده غرب استان خبر داد.

محسن رستمی روز شنبه اظهار کرد: در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری سال گذشته استان کرمانشاه ، به ۱۸۶ واحد صنعتی که ۱۲۳ واحد آن ها فعال بود، خسارت وارد شد.وی ادامه داد: با حمایت دولت و تخصیص اعتباری در حدود چهار هزار میلیارد ریال، ۱۵۲ واحد خسارت دیده توانستند فعالیت خود را از سر گرفته و تولیداتشان را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی یادآوری کرد: ۳۴ واحد صنعتی آسیب دیده نیز عملیات فعالسازی آن ها در دست اقدام است و به زودی آغاز به کار می کنند.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه ، همچنین از وارد آمدن خسارت به پنج هزار و ۶۴۴ واحد صنفی در جریان زلزله سال گذشته خبر داد.

وی گفت: از مجموع کل واحدهای صنفی خسارت دیده، چهار هزار و ۵۶۷ واحد آن ها تعمیری بودند که همگی دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.رستمی با بیان اینکه یک هزار و ۷۷ واحد صنفی نیز نیاز به ساخت مجدد داشتند، افزود: عملیات بازسازی ۶۹۴ واحد به اتمام رسیده و کار احداث بقیه واحدهای صنفی در مناطق زلزله زده در دست اقدام است.زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم به جا گذاشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته