Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جمعي از خبرنگاران رسانه‌هاي خارجي طي روزهاي 21 و 22 آذرماه با حضور در استان کرمان از پروژه‌هاي اقتصادي شهرستان قلعه‌گنج بازيد کردند.
به گزارش اداره کل رسانه‌هاي خارجي، در اين تور 2 روزه که به همت بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي و هماهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد، نمايندگان رسانه‌هاي خارجي متشکل از خبرنگاران، عکاسان و تصويربرداران موسسه فرانت لاين استراليا، موسسه عکس ايمپکت انگلستان، موسسه شيوا رسانه، خبرگزاري آناتولي ترکيه، خبرگزاري شين هوا، تلويزيون سي سي تي وي چين، خبرگزاري عمان، موسسه عکس کرود اسپارک فرانسه و موسسه عکس سيپا از ظرفيت هاي اقتصادي به‌ويژه پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي قلعه‌گنج استان کرمان بازديد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واحدهاي دامداري و مزارع کشاورزي، کارخانه‌هاي توليدي روغن و لبنيات، پنل‌هاي انرژي خورشيدي و کارگاه‌هاي قالي‌بافي از جمله پروژه‌هاي مهم اقتصادي مورد بازديد خبرنگاران رسانه‌هاي خارجي در اين تور دو روزه بود.
توجه ويژه به اولويت‌هاي اقتصاد مقاومتي در پروژه‌هاي صنعتي، دامداري و کشاورزي يکي از ويژگي‌هاي برجسته و متمايز اين منطقه حاصلخيز در جنوب استان کرمان است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد