Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:40:47 GMT

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۳۹۴

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا

به گزارش برنا، احد وظیفه شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش‌بینی و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، پس‌فردا (۲۶ آذر) برای جنوب غرب ، غرب، شمال غرب و استان‌های گیلان، تهران، قزوین و البرز ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدارسریع هواشناسی در ادامه گفت: فردا و پس‌فردا (۲۵ و ۲۶ آذر) بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی دو روز آینده (۲۵ و ۲۶ آذر) در نوار شمالی کشور آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود که در سواحل غربی دریای خزر سبب بارش‌های خفیف و پراکنده می‌شود همچنین در سایر مناطق کشور آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه امروز(۲۴ آذر) خلیج فارس مواج است، اظهار کرد: طی روز جاری برای شرق تنگه هرمز در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران در دور روز آینده گفت: فردا (۲۵ آذر) آسمان پایتخت نیمه ابری، به تدریج ابری، همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای تهران فردا ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد است. در روز دوشنبه (۲۶ آذر) نیز آسمان تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد و حداکثر و حداقل دمای  ۱۵ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران پایتخت خلیج فارس دریای خزر هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد و این سامانه تا اواخر شنبه بر روی استان فعال است و سبب رگبار و رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) و فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد.
محمد سبزه زاری افزود: احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق مستعد پیش بینی و از اواخر وقت امشب با توجه به رطوبت ناشی از بارشها، مه یا مه رقیق بویژه در جاده‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.
سامانه بارشی بعد از روز دوشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • تداوم بارش‌ها در جنوب غرب خوزستان
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی، اوج بارش هابرای فردا
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر