Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:21:31 GMT

مجروح شدن خبرنگار العالم در حین ارتباط زنده

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۴۰۷

مجروح شدن خبرنگار العالم در حین ارتباط زنده

اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه خبری العالم در شرق غزه، شب گذشته بر اثر شلیک نظامیان اشغالگر صهیونیست مجروح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما، این اتفاق در هنگام ارتباط زنده البحیصی با تهران و گفت‌وگوی وی با مجری و پوشش تظاهرات جمعه بازگشت رخ داد.

نظامیان صهیونیست سعی داشتند با هدف گرفتن تیم خبری شبکه مانع از پوشش خبری این تظاهرات توسط شبکه العالم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تصاویر زنده منتشرشده از شکبه خبری العالم، خبرنگار این شبکه در حالی که لباس مخصوص خبرنگاری بر تن داشت و به راحتی از سوی نظامیان صهیونیست قابل تشخیص بود، هدف گلوله پلاستیکی قرار گرفته و مجروح شده است.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی پیش از این نیز تیم‌های خبری و امدادی در نوار غزه را هدف حمله قرار داده‌اند.

اسراء البحیصی ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری هم هدف حمله اشغالگران قرار گرفته بود. علاوه بر این، وی در ۱۹ شهریور نیز حین تیراندازی گسترده ارتش صهیونیستی به طرف مردم غزه و تصادف با خودرو از ناحیه دست مجروح شد.

سماح الکحله دیگر خبرنگار شبکه العالم نیز چندین بار در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اعتراضات فلسطینی ها مجروح شده است.

اقدام محکوم نظامیان صهیونیست در شرایطی صورت می‌گیرد که خبرنگاران حاضر در صحنه‌های درگیری و حتی جنگ از مصونیت بین المللی برخوردارند و نباید از سوی نظامیان مورد هدف قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در این باره گفتند که صدها شهرک‌نشین در دومین روز از ایام عید پسح یهودیان و در سایه تدابیر شدید امنیتی پلیس اسرائیل در قدس اشغالی از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری الغد در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروه‌های خبری که در حال پوشش یورش شهرک‌نشبینان بودند را از باب السلسلة دور کرده و ضمن متوقف کردن اهالی قدس، کارت‌های شناسایی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

حرم ابراهیمی
در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی، حرم ابراهیمی را به روی مسلمانان بسته و از امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به بهانه اعیاد یهودی آن را به شهرک‌نشینان اختصاص دادند.

معتز ابو سنینة، مدیر حرم ابراهیمی ضمن انتقاد از بسته شدن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان، این اقدام را تعرض آشکار به حرمت حرم و نقض تحریک‌آمیز حق مسلمانان در رسیدن به مکان‌های عبادی خاص خود توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست، اقدمات امنیتی را شدت بخشیده و همه ورودی‌های الکترونیک منتهی به حرم را به منظور تأمین امنیت مراسم شهرک‌نشینان در عید پسح یهودی در حرم ابراهیمی و اطراف آن بستند.

گفتنی است که حرم ابراهیمی هر سال 10 روز کامل به بهانه اعیاد یهودی به روی مسلمانان بسته می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»