Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-محرومیت یکساله سرخپوشان برای جذب بازیکن به پایان می رسد و این اتفاق می تواند بهترین خبر برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس باشد.

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی امروز آخرین بازی نیم فصل خود را مقابل پارس جنوبی جم در لیگ برتر انجام می دهد که محرومیت یکساله سرخپوشان برای جذب بازیکن هم به پایان می رسد و این اتفاق می تواند بهترین خبر برای کادر فنی و هواداران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تاکنون توانسته مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شریفی را جذب کند تا دست برانکو برای نیم فصل دوم کمی بازتر از قبل شود. ضمن اینکه مصدومیت های حسین ماهینی و محمد انصاری سبب شده تا برانکو با جدیت به دنبال جذب حداقل یک مدافع باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که برانکو تقریبا لیست نفرات خود را آماده کرده و قرار است به ایرج عرب سرپرست جدید باشگاه تحویل بدهد تا رایزنی ها برای جذب بازیکنان دلخواه او آغاز می شود.

به نظر می رسد محمدرشید مظاهری (در صورت جدایی علیرضا بیرانوند)، محمد نادری، مدافع 22 ساله کورتریک بلژیک، محمدحسین مرادمند، مدافع پدیده مشهد، مهرداد محمدی از سپاهان، رضا قوچان نژاد و طارمی نفراتی هستند که در لیست ایوانکوویچ قرار دارند و باید منتظر ماند و دید که در نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقاتی برای قرمزهای تهران رخ می دهد. به نوشته برنا، برانکو توانسته پرسپولیس را دوبار متوالی قهرمان لیگ برتر کند و این بار امیدوار است تا سومین جام خود را با قرمزپوشان هم بدست آورد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی در آن عضویت دارد، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه رودیِنی به مصاف تیم رده ششمی اسلوگا دوبوی خواهد رفت.

عارف غلامی که پس از پیوستن به ولژ موستار در سه مسابقه لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به میدان رفته و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، برای دومین دیدار پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش برابر اسلوگا دوبوی است.

مدافع ایرانی ولژ موستار که به‌خاطر آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ دور از فهرست نفرات تیم ولژ موستار در دیدار اخیرشان بود، امشب هم به علت ادامه مصدومیت نتوانسته در لیست بازیکنان در بازی مقابل اسلوگا دوبوی قرار بگیرد.

تیم فوتبال ولژ موستار با 12 پیروزی، 10 مساوی و 5 شکست در این فصل 46 امتیازی و تیم سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین است که کسب پیروزی یا شکست در این بازی تغییری در جایگاه آنها به وجود نمی‌آورد.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم