Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:33:36 GMT

تیم عباس آباد قهرمان مسابقات موی تای مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۴۶۸

تیم عباس آباد قهرمان مسابقات موی تای مازندران شد

نوشهر - ایرنا - رقابت های موی تای قهرمانی جوانان و بزرگسالان استان مازندران شب گذشته با قهرمانی تیم عباس آباد و نایب قهرمانی تیم بابل پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره 95 موی تای کار در قالب 15 تیم و در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در این رقابت ها حضور داشتند.
چهاردهمین دوره موی تای قهرمانی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه (22 و 23 آذر) در سالن شهید بهشتی عباس آباد برگزار شد و تیم های عباس آباد , بابل قهرمان و نایب قهرمان و تیم های تنکابن و آمل نیز مقام های سوم تا چهارم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیکارها تیم های ساری، محمود آباد، عباس آباد، هچیرود، چالوس، رامسر، نوشهر، آمل، بابل، نور، قائمشهر، سوادکوه، نشتارود، فریدونکنار و تنکابن حضور داشتند.
نفرات برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان استان مازندران به مسابقات موی تای کشوری راه یافتند.
موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است که مبارزات آن در رینگ برگزار می‌شود.
موی تای از رشته های رزمی صاحب قدمت است که تایلند مهد آن محسوب می شود و در بازی های ساحلی و داخل سالن آسیا و همچنین المپیک هنرهای رزمی به صورت رسمی حضور داردو تیم ملی موی تای ایران نیز یکی از قدرت های جهان و قاره کهن محسوب می شود.
1295/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات موي تاي نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)، از علاقه مندان دعوت می‌کند تا در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در «مراسم اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی» که با حضور جمعی از خادم‌یاران حرم قدس رضوی برگزار خواهد شد شرکت کنند.

مکان مراسم اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی، به آدرس میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، ورودی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، بوستان «نوروز»، میدان «مشاهیر» است.

کد خبر 6100860

دیگر خبرها

  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی