Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@23:38:35 GMT

8 کشته و مصدوم در سانحه رانندگی سلماس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۵۹۴

8 کشته و مصدوم در سانحه رانندگی سلماس

بر اثر سانحه رانندگی در محور سلماس به ارومیه ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

عمارفرید رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس گفت:بر اثر برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پیکان در محورسلماس به ارومیه ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

---

وی ادامه داد:اکیپ‌های امدادی هلال احمر ،فوریت پزشکی و آتش نشانی در اولین فرصت در محل حاضر و مصدومان پس از رهاسازی به بیمارستان سلماس انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس بیان کرد:علت این حادثه توسط راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است./ باشگاه خبرنگاران

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش قدس خراسان، سید حمید حسینی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های یک و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه وحشتناک چهار نفر بود که با کمال تاسف ۲ نفر از آنان قبل از رسیدن اورژانس جان باختند.

وی گفت: سایر مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی نسبت به رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های ایمنی نظیر رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی برای پیشگیری از حوادث ترافیکی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته