Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعلام خبر بازگشت پیکرهای مطهر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس به کشور از طریق مرز مهران، پویش مردمی «مهمان داریم» در ایلام تشکیل شد.

به گزارش ایسنا،‌ در این پویش کاربران فضای مجازی و به خصوص فعالان توییتری استان، عکس‌ها، دل نوشته‌ها و متن‌های خود را تا روز سه شنبه ۲۷ آذر ماه با #مهمان داریم منتشر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر ۴۶ شهید دوران دفاع مقدس روز سه شنبه ۲۷ آذر ماه و همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) از طریق مرز مهران وارد کشور شده و در اولین شب مهمان مردم ایلام خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهيد ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • مراجعه بیش از یک هزار ایلامی به پایگاه انتقال خون
  • مشارکت بیش از یک‌ هزار ایلامی در اهدای خون
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس