Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما لیموچی تنها کاندیدای پست نایب رییس بانوان با کسب ۴۰ رای از ۵۰ رای ماخوذه به عنوان نواب رییس بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک انتخاب شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در ادامه انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک و پس از انتخاب رییس این فدراسیون سیما لیموچی به عنوان تنها کاندیدای پست نایب رییسی بانوان در انتخابات شرکت کرد و با کسب ۴۰ رای از ۵۰ رای ماخوذه به عنوان نایب رییس بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از برگزاری انتخابات نایب رییس بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک ، فاطمه رخشانی و بتول مشرف جوادی که کاندیدای پست نایب رییس بانوان و همچنین برای هیات اجرایی کاندید شده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از شرکت در این انتخابات انصراف دادند.

همچنین فریبا محمدیان نیز که برای کاندیداتوری پست نایب رییس بانوان اعلام آمادگی کرده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از غایبان این مجمع بود.

فریبا محمدیان نیز پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را از شرکت در پست نایب رییسی بانوان اعلام کرده بود.

به ‌این‌ ترتیب تنها سیما لیموچی به عنوان تنها کاندیدای حاضر در پست نایب رییسی بانوان در انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک شرکت کرد و با کسب ۴۰ رای از ۵۰ رای ماخوذه توانست به عنوان نایب رییس بانوان کمیته‌ ملی پارالمپیک منصوب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیما لیموچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شبکه ملی روستا در صدا و سیما راه‌اندازی شود چراکه آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در صدا وسیمای مرکز لرستان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صداوسیمای استان و معرفی نامزدها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه‌کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت‌بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهدبود. استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه‌اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزدها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

شفقت در ادامه خطاب به مدیرکل صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم موضوع راه‌اندازی شبکه ملی روستا در سازمان مطرح شود چون ما آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما