Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@06:46:43 GMT

آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید هندیجان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۶۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید هندیجان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و نماینده مردم خوزستان درمجلس خبرگان رهبری ، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ، امام جمعه های سابق و جدید هندیجان ، فرماندار و نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی و آحاد مردم ، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا و امام جمعه های شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی و غبیشاوی در سالن همایش خلیج فارس اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در مراسم تکریم امام جمعه جدید هندیجان اظهار داشت : مشکلاتی که از سوی امام جمعه سابق هندیجان گفته شد نشانه مسئولیت پذیری و پیگیری و آگاهی از این موارد بوده است که هر جا لازم باشد بصورت عملی ما همکاری داریم و در خدمت مردم ولایتمدار شهرستان هندیجان هستیم.

وی افزود : مردم هندیجان ارزشمند و موجب افتخار هستند و امام جمعه جدید حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی از دیدار منطقه هندیجان است و انتظار می رود همه درحد امکان با این بزرگوارهمکاری و حمایت نمایند.

در ادامه مراسم امام جمعه سابق هندیجان حجت الاسلام والمسلمین ساری اصل اظهار داشت: مردم هندیجان دارای ویژگی های خاصی هستند مردمی انقلابی و پیروولایت و امیدوارم مشکلات متعدد این منطقه رفع بشود و در مدت ۲ سال که امام جمعه این شهرستان ولایتی بودم مردم و مسئولان در کنار ما بودند و همکاری خوبی داشتند.

وی افزود: از همکاری همه مردم ، مسئولان، خبرنگاران ، انتظامی، سپاه و بسیج و هیات های مذهبی و روحانیت و اعضای ستاد نماز جمعه ، مسئول دفتر و رئیس ستاد نماز جمعه و امام جمعه موقت که با بنده داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر دارم .

امام جمعه جدید هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی در ادامه مراسم تاکید کرد: از حضور مردم و مسئولان و دیگر بزرگواران در این مراسم تقدیر و تشکر می کنم و برای کمک به مردم و رفع مشکلات از هیچ کوششی کوتاهی نخواهم داشت و انتظار دارم در این راه مقدس همه همکاری داشته باشند و انشا الله در کنار مردم و مسئولان هستم .

فرماندار هندیجان مودت در مراسم تکریم امام جمعه جدیدشهرستان اظهار داشت: مردم هندیجان شایسته خدمت صادقانه هستند و افتخار داریم که در رفع مشکلات بیشتر تلاش کنیم و خیر مقدم داریم امام جمعه جدید و مسئولان استانی و همچنین از زحمات امام جمعه سابق هندیجان تشکر می کنیم.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی گلمرادی خاطر نشان شد : از حضور پر خیر و برکت امام جمعه جدید و همچنین امام جمعه های دیگر شهر ها حاج آقا سلیمانی و غبیشاوی و همچنین مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مخصوصا حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده مقام معظم رهبری در استان تشکر می کنم و با تمام وجود درخدمت امام جمعه جدید حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی هستم و آرزوی موفقیت دارم و همچنین ازحمات چند سال حاج آقا ساری اصل امام جمعه سابق هندیجان تشکر می کنم.

در پایان مراسم تکریم حکم مسئولیت امام جمعه جدید هندیجان دربانماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان حضرت آیت الله موسوی جزایری و آحاد مردم و مسئولان استانی و شهرستانی توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قرائت شد و از تلاش های چند ساله امام جمعه سابق هندیجان حاج آقا ساری اصل تشکر ولوح تقدیربه وی اهداء شد و همچنین قبل از مراسم تکریم ، مزار شهدای گمنام هندیجان گلباران و به مقام شهدای والامقام ادای احترام شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی از ساعت ۲۰ روز جمعه، ۱۰ فروردین آغاز می‌شود.

در این مراسم علی برادران و مهدی سروری دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888587

دیگر خبرها

  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل