Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:26:47 GMT

انجمن علمی بازاریابی در تبریز ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۶۵۹

انجمن علمی بازاریابی در تبریز ایجاد شد

تبریز-ایرنا- با مشارکت و همکاری استادان اقتصاد دانشگاه تبریز، صاحبان صنایع و تعدادی از شرکت های استارت آپ، انجمن علمی بازاریابی در شهر تبریز ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز روز شنبه در مراسم آغاز فعالیت این انجمن، گفت: بازاریابی امروز به عنوان علم، تکنیک و هنر محسوب می‌ شود که باید برای بهره مندی از مزایای آن وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا فضل ‌زاده افزود: بازاریابی‌ علمی و نوین می ‌تواند به رونق و پویایی کسب و کارهای جدید و معرفی بهتر محصولات تولیدی و خدماتی منجر شود و اشتغال و پویایی و رونق اقتصادی را به دنبال آورد.
مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌ شرقی نیز در این مراسم، گفت: آذربایجان ‌شرقی، قطب بزرگ تولیدی، صنعتی، اقتصادی و تجاری کشور است و هدف ما از راه‌اندازی این انجمن ترغیب و تشویق پژوهشگران، تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی به مدیران کسب و کارهای جدید و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی دولتی و غیردولتی است.
محمد فاریابی افزود: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با مشارکت محققان و متخصصان علم بازاریابی و همچنین همکاری با نهادهای اجرایی، علمی، پژوهشی در زمینه بازاریابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوطه به امور آموزشی و پژوهش نیز مدنظر ما خواهد بود.
وی ادامه داد: انجمن علمی بازاریابی ایران در سال 1390 زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل شده است.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي انجمن بازاريابي تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز

در این مراسم از ۱۷ معلم مدرسه دولتی امید در زندان مرکزی تبریز و فعالان آموزشی این زندان قدردانی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه معلم در تربیت و آموزش و ارتقای مهارت و رشد و شکوفایی حوزه‌های مختلف تاکید کرد: اگر از دستگاه تعلیم و تربیت غفلت کنیم خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد می‌شود.

علیلو افزود: متاسفانه دولت‌ها به جایگاه آموزش و پرورش آنچنان که شایسته است توجه نمی‌کنند و بعضا در راستای منافع سیاسی و جناحی خود استفاده کرده اند و معلمان عاشق و دلسوز به خاطر رفتار‌های سیاسی از گردونه خارج شده اند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه توانمندسازی و آموزش مددجویان از اولویت‌های برنامه‌های تحولی قوه قضائیه است گفت: مدرسه دولتی برای اولین بار در کشور در زندان تبریز برای زندانیان بازمانده از تحصیل دایر شده وتاکنون ۵۸ نفر از آن فارغ التحصیل شده اند.

جوادی تعداد مددجویان در حال تحصیل در این واحد آموزشی را ۲۲۴ نفر در مقاطع تحصیلی نهضت سوادآموزی، ابتدایی و متوسطه عنوان کرد و خواستار مشارکت خیران برای توسعه آموزش در زندان‌های استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران