Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@16:23:16 GMT

خروج سامانه بارشی از مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۷۵۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به فعالیت 24 ساعته سامانه بارشی از اواخر پنج شنبه در استان گفت : در این مدت بیشترین میزان بارش باران در بلیران آمل و گلوگاه بابل به ترتیب 30 و 20 میلی متر ثبت شد.
اسدی با بیان اینکه فردا تا دوشنبه شاهد افزایش ابر در برخی مناطق مازندران هستیم افزود : در این مدت بارش باران در استان پیش بینی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی با نفوذ سامانه بارشی دوشنبه شب به مازندران ، شاهد بارش باران در مناطق غربی هستیم که این بارشها سه شنبه سراسر استان را فرا می گیرد.
اسدی افزود : روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از میزان ناپایداری جوی در مازندران کاسته می شود اما روز جمعه آسمان استان بارانی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آسمان مازندران باران آمل بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای بارانی در راه مازندران

مازندران از عصر دوشنبه سوم اردیبهشت تا اواخر وقت سه‌شنبه چهارم همین ماه شاهد فعالیت سامانه بارشی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، براساس گزارش سازمان هواشناسی مازندران هشدار سطح نارنجی از سوی این سازمان طی دو روز آینده به مازندرانی‌ها داده شد.

این سامانه بارشی از دوشنبه شب در ارتفاعات آغاز می‌شود و در روز سه‌شنبه در کل استان تداوم دارد.

براساس این گزارش بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، احتمال رعدوبرق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود که نسبت به دامنه بارش در ارتفاعات از مقدار و شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

در این دو روز لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی و احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج را به همراه داریم.

بنابراین به مازندرانی‌ها توصیه می‌شود به نکاتی چون عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع مورد توجه کنند.

کد خبر 746703

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • باران در راه مازندران
  • روز گرم و آفتابی در مازندران
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق