Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از مسابقات با حضور بیش از 110 ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ورزشکاران رشته دو و میدانی از شهرستان های پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، بوکان، مهاباد، ارومیه و چایپاره برگزار شد.
در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی بانوان پس از ارومیه، تیم های بوکان و قوشچی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته آقایان نیز ارومیه به مقام نخست رسید و تیم های بوکان و مهاباد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.
این مسابقات با حضور بانوان و آقایان به صورت جداگانه در مسیر بلوار ساحلی شهر بوکان تا فلکه شهرک فرهنگیان برگزار شد.
نفرات نخست هر رده سنی به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.
به گزارش ایرنا، دو صحرانوردی یکی از انواع دو استقامت در رشتۀ ورزشی دو و میدانی است که در فضای آزاد و بر روی عوارض طبیعی زمین برگزار می‌شود.
مسابقات دو صحرانوردی در مسافت‌های چهار تا 12 کیلومتری برگزار می‌شود و مسیر آن شامل علف‌زار و زمین‌های خاکی با عبور از درختزارها و دشت‌های باز و تپه‌های با شیب ملایم می‌شود.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان غربی زمین ارومیه مسابقات صحرانوردی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سیمای آذربایجان غربی مراسم احیا و قرآن به سرگرفتن شبهای با فضیلت نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در راستای بهره مندی هر چه بیشتر مردم را از مساجد و حسینیه های مختلف ارومیه و سایر شهرهای استان و روستاها همراه با سخنرانی، پخش دعای جوشن کبیر و مداحی پخش خواهد کرد.

مراسم شب اول قدر از حسینیه ثارالله ، شب دوم قدر از مسجد لطفعلی خان و شب سوم را از مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در هر سه شب، بهمراه مراسم احیاء و شب زنده داری ، قرآن به سر گرفتن مؤمنان روزه دار و قرائت دعای جوشن کبیر به تهیه کنندگی علی مولاپرست از ساعت ۲۳ بصورت زنده پوشش می دهد .

 شبکه استانی صدای آذربایجان غربی هم همین مراسم   را از طریق رادیو چی چست برای مخاطبان خود بصورت زنده پخش خواهد کرد .

دیگر خبرها

  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • مشارکت نزدیک به ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی دراهدای خون
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی