Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:22:09 GMT

پایداری بودجه برابر تحریم ها مورد توجه قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۸۶۲

پایداری بودجه برابر تحریم ها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به تدوین بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: قرار شد تغییراتی محدود در لایحه داده شود و پیش بینی آن است که معیشت، رفاه اجتماعی، کارکنان دولت و اقشاد آسیب پذیر جامعه بیشتر مورد توجه قرارگیرد.

وی با بیان اینکه پایداری بودجه در برابر تحریم ها، معیشت و سلامت باید مورد توجه قرار گیرد گفت: بودجه تهیه شده نیاز به بازبینی مجدد داشت و از اینرو نیاز به تدبیر و همراهی مدیران استان داریم و درشورای برنامه ریزی باید نگاهی دقیق تر به بودجه داشته باشیم و نگاه عادلانه ای صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اظهار اینکه کارهای زیادی در مازندران باید صورت گیرد افزود: همه باید در کنار همدیگر قرار گیریم و انتظار این است با همراهی نمایندگان استان برای تکمیل پروژه های نیمه کاره اقدام شود.

وی با اشاره به اظهارت رئیس جمهور مبنی بر انتقال آب دریای خزر گفت: نمایندگان با همراهی ملت و نظرات کارشناسی با این طرح مخالفت خواهند کرد و صرفا براساس نظر کارشناسی و تخصصی سخن می گوییم.

احمدی خواستار پیگیری طرح های اشتغال در استان شد و گفت: بسیاری از طرح های حوزه فراگیر عملا در بانکها متوقف شده است و اینکه پرونده تشکیل دهیم و در حوزه تولید اتفاقی رخ ندهد، استان با خسارت مواجه می شود.  

کد خبر 4485172

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم احمدی لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس