Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های کره شمالی از افزایش بودجه نظامی کره جنوبی به شدت انتقاد کردند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان کی نیوز، روزنامه رسمی کره شمالی روز جمعه بیشترین افزایش بودجه نظامی کره جنوبی در 11 سال اخیر را محکوم کرد و هشدار داد که این اقدام "عواقب فاجعه باری به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقاد درحالی انجام شده که روز چهارشنبه همکاری بی سابقه‌ای بین ارتش دو کره انجام شد و تعدادی از پست‌های نگهبانی در مرز این دو کشور تعطیل شد.

سایت اوریکونزکری در انتقاد از این افزایش بودجه نظامی نوشت: افزایش بودجه نقض بیانیه ها و توافق نظامی بین دو کره است و یک چالش بزرگ به شمار می‌رود که و مانعی برای بهبود روابط شمال-جنوب و کاهش تنش در شبه جزیره کره به شمار می‌رود.

راهکار کره شمالی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا در انتقال نفت

وزارت دفاع کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد که تقریبا 41.4 میلیارد دلار برای بودجه سالانه خود در نظر خواهد گرفت.

به دنبال تایید این خبر بودجه وزارت دفاع کره جنوبی 125 درصد بیشتر از درآمد ناخالص ملی کره شمالی (که طبق اعلام بانک کره در سال 2018 حدود 36.6 میلیارد دلار بود) خواهد بود.

سایت اوریکونزکری به طور خاص به انتقاد از افزایش بودجه مالی برای تولید سامانه دفاعی اکسیس-3 پرداخت که هدف از آن مقابله با تهدیدات موشکی و هسته‌ای پیونگ یانگ است.

انتهای پیام/

R1036249/P36439/S8,87,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی اخبار کره شمالی کره جنوبی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس