Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس‌ ‌با تأکید بر اینکه ابهامات زیادی در مساله استانی کردن توزیع یارانه‌ها وجود دارد گفت:‌ ساز و کار این موضوع هنوز برای مجلس تبیین نشده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ ذبیح‌الله نیکفر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نحوه و فرایند توزیع یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالای جامعه توسط استانداران هنوز برای مجلس مشخص و تبیین نشده است بنابراین دولت باید قبل از اجرای آن ابهامات مورد نظر این طرح را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه در سال‌ گذشته نیز موضوع استانی کردن یارانه‌ها مطرح شده بود خاطرنشان کرد:‌ مجلس نگران است که با استانی کردن توزیع یارانه‌ها بعضی از برخوردهای تبعیض‌آمیز در توزیع بودجه اعمال شود به همین علت رضایتی برای اجرای آن ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وجود برخی نابه‌سامانی‌ها در توزیع اعتباراتی که بر عهده استان‌ها گذاشته شده است را متذکر شد و ابراز داشت: در صورت استانی شدن توزیع یارانه‌ها نیز امکان دارد سلایق و عواطف سیاسی در روند عادلانه حذف دهک‌های بالا اختلال ایجاد کند.

اراک| یارانه سه دهک بالای استان‌ها در بودجه 98 صرف محرومیت‌زدایی می‌شودسرمایه‌داران استان مرکزی برای حذف از لیست یارانه‌بگیران شناسایی می‌شوندتسنیم پای حرف مردم| 200 هزار تومان یارانه جبرانی به چه کار آید؟

نیکفر مشخص شدن محورهای کار و فرایند توزیع یارانه و حذف دهک‌های بالا توسط استانداران را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: یکی از مشکلات و نگرانی‌های نمایندگان مجلس و مردم این است که در توزیع یارانه‌ها نیز همانند برخی از حوزه‌های دیگر تبعیض‌های ناروایی اعمال شود.

وی به علت تأخیر ارسال لایحه بودجه توسط دولت به مجلس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تعطیلات دوره‌ای و سرکشی نمایندگان مجلس به حوزه‌های انتخابیه خود و یا کارشناشی کردن بیشتر ابعاد لایحه توسط دولت می‌تواند از مهم‌ترین دلایل عدم ارسال لایحه بودجه به مجلس باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از همگرایی نمایندگان گیلان برای جذب اعتبارات بیشتر برای استان خبر داد و گفت‌:‌ تمام نمایندگان گیلان در کنار دفاع از حقوق و منافع حوزه انتخابیه خود نگاه ویژه‌ای نیز به مسائل و مشکلات عدیده استان و تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جذب اعتبارات و بودجه بیشتر در حوزه بهداشت و درمان را از جمله اهداف نمایندگان گیلان دانست و تصریح کرد: برای تحقق این هدف تلاش داریم حداقل یکی از سه نماینده عضو کمیسیون بهداشت و درمان گیلان در کمیسیون تلفیق حضور داشته باشد

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه سال گذشته با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کردیم، گفت: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۳۵۷ جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شد، اظهار کرد: ۹۱۷۴ خانوار نوغاندار اقدام به پرورش کرم ابریشم کردند.

وی از تولید ۵۱۰ تن پیله تر طی مدت مذکور خبر داد و افزود: استان گیلان با تولید ۳۰ درصد پیله تر کشور رتبه نخست میزان تولید را کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به برنامه ریزی ها برای توزیع تخم نوغان در سال جاری، تاکید کرد: توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در بین بهره برداران پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پیله تر ابریشم گیلان در سال گذشته به طور متوسط ۲۴۰ هزار تومان بود، عنوان کرد: کمیته امداد استان گیلان اقدام به خرید ۶۷ تن پیله تر کرد.

وی همچنین از توزیع ۶۴ هزار و ۸۵۰ اصله نهال توت در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در سال جاری نیز توزیع ۱۴۶ هزار اصله نهال توت در گیلان انجام شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۸۰۰۰ جعبه تخم نوغان سال ۱۴۰۱ تولید داخل بود که در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ هزار جعبه رسید، گفت: طبق برنامه ریزی ها در سال جاری، حدود ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان تولید داخل را توزیع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و بهره وری نوغانداری استان، ۵۴۰۰ خانوار بهره‌بردار استان گیلان را آموزش دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان