Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@03:47:14 GMT

ترامپ رئیس موقت دفتر کاخ سفید را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۸۹۶

دونالد ترامپ "میک مالوینی" را به عنوان جانشین موقت جان کلی معرفی کرد. آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اعلام کرد، میک مالوینی، مدیر اداره مدیریت و بودجه آمریکا را به عنوان رییس دفتر موقت خود برگزیده است.
ترامپ در مطلبی که در توییتر منتشر کرد، نوشت، مالوینی در دولت او "عملکرد برجسته‌ای داشته" و سال آینده میلادی این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه اظهار کرد: منتظرم که در ظرفیت جدیدی با او همکاری کنم.
به گزارش خبرگزاری دویچه وله، مالوینی در پاسخ به این توییت ترامپ اظهار کرد، برگزیده شدن برای این سمت "افتخار عظیمی" است.
او در ادامه نوشت: منتظرم که با رییس جمهور و تمام اعضای تیم او همکاری کنم.
مالوینی جایگزین جان کلی، رییس دفتر دونالد ترامپ خواهد شد که اوایل ماه ژانویه از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.
ترامپ از جان کلی قدردانی کرده و او را "یک میهن دوست بزرگ" خوانده است.
نخستین گزینه ترامپ برای جایگزینی کلی، نیک ایرز، رییس دفتر مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا بود که پس از عدم توافق بر سر مدت زمان فعالیتش در این سمت از نامزدی خود کنار کشید.
تصمیم ترامپ برای برگزیدن مالوینی اما چند ساعت پس از آن صورت گرفت که کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی نیز از نامزدی برای تصدی این سمت کناره‌گیری کرد.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید رییس دفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر امروز (جمعه) در راس هیئتی از رهبری این جنبش وارد ترکیه شد.   به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر امروز به همراه هیاتی از رهبری این جنبش به ترکیه سفر کرد.    پایگاه لبنانی العهد نوشت، قرار است این هیات با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره تحولات مرتبط با تجاوزات رژیم صهیونیست علیه نوار غزه، جنگ مستمر نسل کشی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و تحولات مسئله فلسطین دیدار و رایزنی کند.   هنیه روز چهارشنبه نیز با «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه در دوحه پایتخت قطر دیدار و رایزنی کرد.   اردوغان روز چهارشنبه در نشست هفتگی حزب عدالت و توسعه در پارلمان ترکیه اعلام کرد آنکارا به زودی میزبان رئیس دفتر سیاسی حماس خواهد بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • اسماعیل هنیه وارد ترکیه شد
  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان