Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنجیره منتهی به حیات در استان کرمان در حال نابودی است و کرمان در حوزه آب جزو مشکل دارترین استان های کشور است؛ گفت: کرمان در خاک و محیط زیست هم وضعیت خوبی را تجربه نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یحیی کمالی پور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امروز( 24 آذر) در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان این جمله که «حال استان کرمان خیلی خوب نیست» افزود: وظیفه داریم مواردی را مطرح کنیم که گره گشا از مشکلات مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه زنجیره منتهی به حیات در استان کرمان در حال نابودی است و کرمان در حوزه آب جزو مشکل دارترین استان های کشور است؛ گفت: در شرایط بحرانی قرار داریم و مدیریت ناصحیح منابع آبی در ادوار مختلف منظومه ای از چاه های غیرمجاز را ایجاد کرده و کنترل منابع آبی از دست متولیان امر خارج شده است.

 

 

نماینده مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس با اشاره به اینکه استان کرمان در خاک و محیط زیست هم وضعیت خوبی را تجربه نمی کند و دومین استان ریزگردی کشور است؛ اظهار داشت: مردم، خاک تنفس می کنند.

 

وی گفت: با وجود همه تلاش های صورت گرفته در حوزه امنیت، قاچاق مواد مخدر، قاچاق افاغنه، سوخت و دام؛ کرمان را به یکی از استان های پرخطر تبدیل کرده و امنیت غذایی ما در رتبه بندی جزو نامناسب ها اعلام شده که امیدواریم استاندار و مدیران اجرایی برای رفع دغدغه مردم تلاش کنند.

 

 

کمالی پور با افزودن اینکه بنابر آمار اعلام شده، رشد بیکاری استان 11 و نیم درصد است و مردم در معیشت مشکل دارند؛ نگاه عمیق تر مسؤلان به جنوب استان را خواستار شد.

 

 

وی در پایان گفت: در زمینه دولت الکترونیک باید به کوچک شدن دولت، تجمیع و به روز شدن اطلاعات و کاهش فساد اداری برسیم که در این راه خدمات دهنده و خدمات گیرنده ها دو مانع اساسی هستند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي استان بوشهر کرمان پاییز عشایر استان لرستان ایران کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی بخشی‌زاده، در گردهمایی مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی با اشاره به ظهور فناوری هوش مصنوعی از همه بانک‌ها خواست از فناوری‌های تولیدشده در شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.  

وی با اشاره به وضعیت خدمات بانکی هوشمند، افزود: با توجه به اینکه مشتریان در کنار خدمات بانکی نیاز‌های دیگری در حوزه‌هایی، چون بیمه، لیزینگ، صرافی و ... دارند، لازم است که زیست بوم مالی ایجاد شود که فرد زمانی که وارد آن می‌شود، همه خدمات را دریافت کند.

بخشی زاده اضافه کرد: ما به عنوان ویترین کسب و کار‌های دیجیتالی در تلاش برای ایجاد سوپرمارکت مالی هستیم و سعی داریم زنجیره ارزش مشتریان را کامل کنیم.

به گفته او، نئوبانک از دیگر محصولات این شرکت است و بر اساس آن وقتی فرد وارد سکوی خود می‌شود، تمام خدمات بانکی و غیر بانکی را دریافت می‌کند.

وی افزود: ما در حال ایجاد نئوبانک در حوزه‌های صنعتی پتروشیمی و حمل و نقل هستیم.

بخشی‌زاده به همکاری این مجموعه با اداره امور مهاجرین و اتباع خارجی اشاره کرد و گفت: در این همکاری کارت‌هایی برای ارائه تمام خدمات برای اتباع خارجی صادر شده است.

امیرحسین بهروز، مدیر یک کارخانه هوشمندسازی و نوآوری گفت: عملیات راه اندازی کارخانه طی تفاهم نامه همکاری بین بانک سپه و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بیستم مرداد ۱۴۰۱ پارسال آغاز شد.

این مجموعه در زیست بوم علم و فناوری کشور تلاش دارد تا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور، پاسخ به نیاز‌های فناورانه، حمایت از شکل گیری و توسعه کسب و کار‌های جدید و در نهایت ایجاد شبکه نوآوری در حوزه هوشمندسازی و ارتباط با فعالین داخلی و بین‌المللی، گام بردارد.

این گردهمایی دوروزه با حضور ۷۰ تن از مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • نابودی بزرگترین دشت لاله‌های واژگون کشور، خیلی دور، خیلی نزدیک
  • رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز در مسیر‌های منتهی به مرز‌ها
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گروی مسیر فناوری است 
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها