Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، جاناتان سوریانو ستاره جدید خط حمله الهلال عربستان است که در کنار بافمتمبی گومز فرانسوی خطرناک‌ترین و در عین حال گران‌ترین زوج خط حمله فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را شکل می‌دهند. سوریانو سابقه حضور در تیم دوم بارسلونا و آقای گلی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های اسپانیا را داشته و همچنین یکی از موفق‌ترین مهاجمان تیم‌های پایه فوتبال اسپانیا در رده‌های نوجوانان تا زیر 21 سال بوده که موفق به کسب عنوان آقای گلی اروپا هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در مقطعی مد نظر تیم اصلی بارسلونا هم قرار داشت اما در نهایت به سالزبورگ اتریش پیوست و در این تیم با 33 گل زده در فصل 2014 عنوان آقای گلی لیگ را کسب کرد. سوریانو در همین فصل آقای گل مسابقات لیگ باشگاه‌های اروپا شد و در سال 2017 با یک پیشنهاد جالب توجه به تیم فوتبال پکن گوان چین پیوست و در این تیم 25 گل به ثمر رساند. او در فصل جاری با 9 گل زده آقای گل لیگ چین است.

مهاجم 33 ساله اسپانیایی در نقل و انتقالات زمستانی به الهلال عربستان پیوسته تا خط حمله این باشگاه متمول را قدرتمندتر از پیش کند. نکته جالب توجه پیام رسمی باشگاه بارسلونای اسپانیا است که انتقال سوریانو به لیگ عربستان را به این بازیکن تبریک گفت.

الهلال عربستان در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در کنار العین امارات و الدحیل قطر حریفان استقلال در مرحله گروهی خواهند بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عربستان لیگ قهرمانان آسیا بارسلونا اسپانیا مد اتریش پکن چین لیگ قهرمانان قطر استقلال استقلال پارس آسیا پارس نیوز خط حمله گران ترین خطرناک ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد

 

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله‌ یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، امروز (چهارشنبه، ۵ ثور) ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به وقت تهران (۱۲:۳۰ به وقت کابل) مقابل تاجیکستان صف‌ آرایی کرد. 

در این بازی تیم افغانستان با نتیجه ۲ بر یک در برابر تاجیکستان در وقت های اضافه شکست خورد و از راه یابی به دور بعد باز ماند.

با این نتیجه تیم افغانستان از راه یابی به جام جهانی فوتسال نیز بازماند.

در مرحله‌ یک چهارم نهایی، بازی‌های ایران-قرقیزستان، تایلند-عراق و ویتنام-ازبکستان نیز امروز برگزار می‌شود.

افغا‌نستان در مرحله‌ گروهی، سه بر یک به ایران باخت، سه‌برسه با کویت مساوی کرد و سه بر دو در مقابل بحرین پیروز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟